Saab 900 turbo, 185 hk org.
Hva skal ladetrykket med originalhjernen ca ligge på?
Orginalt ladetrykk NG900 turbo
Moderator: Moderatorer
-
- 0.7 bar
- Innlegg: 149
- Registrert: 30 des 2007, 21:38
- Medlemsnummer: N1230
- Navn: Jon Petter Salberg
- Bil: 900 98't-talladega
- Sted: Stjørdal
Orginalt ladetrykk NG900 turbo
Jon Petter Salberg / Saab 900 Turbo Talladega 98'mod Steg 3
-
- 0.7 bar
- Innlegg: 149
- Registrert: 30 des 2007, 21:38
- Medlemsnummer: N1230
- Navn: Jon Petter Salberg
- Bil: 900 98't-talladega
- Sted: Stjørdal
Re: Orginalt ladetrykk NG900 turbo
- Og da snakker jeg om maks ladetrykk med originalhjernen. Blir vel fort 3, 4 og 5 gir som gjelder da..
Jon Petter Salberg / Saab 900 Turbo Talladega 98'mod Steg 3
- Skaten N671
- 2.0 bar
- Innlegg: 985
- Registrert: 14 jan 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N671
- Bil: Saab 900 Aero
- Sted: Tysnes
Re: Orginalt ladetrykk NG900 turbo
Er vel 0,73 viss eg ikkje huskar heilt feil
'82 Saab 99
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5
- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5
- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: Orginalt ladetrykk NG900 turbo
Den skal lade 0.75 ved 3000 rpm og 0.79 ved 5000 rpm for så å dale ved høyere turtall. (M98 900 B204L manuell)
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
- 1,5 bar
- Innlegg: 304
- Registrert: 03 nov 2008, 17:49
- Medlemsnummer: N1563
- Navn: Øyvind Skaten
- Bil: '99 Saab 9-5 2.0t
- Sted: Tysnes/Porsgrunn
Re: Orginalt ladetrykk NG900 turbo
Kor har du det i frå
Eg leste i verkstadhåndboka at det skulle vera 0,73

'99 9-5 2.0t
Tidlegare: 94 Saab 900 S Turbo Coupè
Tidlegare: 94 Saab 900 S Turbo Coupè
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: Orginalt ladetrykk NG900 turbo
Fra Trionicboksen til den modellen (M98 900t)Øyvind N1563 skrev:Kor har du det i fråEg leste i verkstadhåndboka at det skulle vera 0,73
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
- 0.7 bar
- Innlegg: 149
- Registrert: 30 des 2007, 21:38
- Medlemsnummer: N1230
- Navn: Jon Petter Salberg
- Bil: 900 98't-talladega
- Sted: Stjørdal
Re: Orginalt ladetrykk NG900 turbo
Dette stemmer faktisk meget bra, takk Tor!
Jon Petter Salberg / Saab 900 Turbo Talladega 98'mod Steg 3