Feilkode P1125-ukjent kode.
Verkstedet slettet koden, og bilen ble "frisk".
Sløv 9-5 =Blåe Backventiler
Moderator: Moderatorer
- Trondgr
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 74
- Registrert: 26 feb 2005, 01:00
- Bil: Saab 95, 1,9 TID, 2006 modell
- Sted: Mo I Rana
Re: Sløv 9-5 =Blåe Backventiler
Saab 9-5, 1,9 TID, Vector, 2006. Estate og automat.
Saab 9-5, 2,0 SE, 2001. Estate og manuell.
Saab 9-3, 2,0 S, 2000. Kombi og manuell.
Saab 9-5, 2,0 SE, 2001. Estate og manuell.
Saab 9-3, 2,0 S, 2000. Kombi og manuell.
- Paul N1176
- Overload!!!
- Innlegg: 1160
- Registrert: 05 okt 2007, 19:28
- Medlemsnummer: N1176
- Navn: Paul Kristensen
- Bil: MY09 9-3 1,8t + MY03 9-5 2,0T
- Sted: Rognan
Re: Sløv 9-5 =Blåe Backventiler
litt google...Trondgr skrev:Feilkode P1125-ukjent kode.
Verkstedet slettet koden, og bilen ble "frisk".
P1125 - Saab Additive Adaptation, Bank 2, Min. Value (ikke anelse hva det betyr da

- 03 SAAB 9-5 2,0t Vector estate automat
- 09 SAAB 9-3 SS 1,8t Biopower
Solgt: 00 SAAB 9-5 2,0t sedan
RIP: 87 SAAB 9000 2,0 turbo
- 09 SAAB 9-3 SS 1,8t Biopower
Solgt: 00 SAAB 9-5 2,0t sedan
RIP: 87 SAAB 9000 2,0 turbo
- Karl N1641
- 2.0 bar
- Innlegg: 582
- Registrert: 13 mar 2009, 12:24
- Medlemsnummer: N1641
- Navn: Karl
- Bil: 9-5
- Sted: Aust-Agder
- Kontakt:
Re: Sløv 9-5 =Blåe Backventiler
WIS:
P1125
Ställdon spjäll, återkopplingssignal felaktig
On-Board Diagnos
Felkriterier:
-Styrenheten identifierar en mekanisk felfunktion i följande komponenter genom en intern utvärderingslogik:
Ställdon, spjällhus
P1125
Ställdon spjäll, återkopplingssignal felaktig
On-Board Diagnos
Felkriterier:
-Styrenheten identifierar en mekanisk felfunktion i följande komponenter genom en intern utvärderingslogik:
Ställdon, spjällhus
Har for øyeblikket ingen SAABer

2007 BMW 530XDA
2008 BMW 120D
1989 BMW 318i
2013 BMW R1200GS
--O-o-O--
Om du klikker her kan du lese litt om min gamle bil, som no er seld til stianj og så vidare til Marius
-
- 1.2 bar
- Innlegg: 276
- Registrert: 29 sep 2009, 16:17
- Bil: SAAB 9-5
Re: Sløv 9-5 =Blåe Backventiler
Fant ut for litt siden at den blå enveisventilen som er lengst mot magnetventilen er litt dårlig. Men kan ikke si at jeg merker noe veldig på turbotrykket når jeg plugger igjen slangen osv.. Er det sån at det er den andre ventilen som lager mest trøbbel hvis den er gåen..? Å bestilte VW ventiler, men disse er det jo mye vanskligere å blåse igjennom. Vil ikke dette ha noe å si? At det er dårligere luft gjennomstrømning på disse?