Lurer på kjøp av 9-5 2,0 mod. 2005.
Noen som har sterke meninger om en slik bil.
Den er oppgradert til 185 hk.
Hva med 9-5 2,0 2005.
Moderator: Moderatorer
- thoro
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 47
- Registrert: 11 des 2006, 11:06
- Medlemsnummer: N821
- Bil: 9-5 2.0 Vector Sport 2005
- Sted: Akershus
Hva med 9-5 2,0 2005.
thoro - 9-5 2.0t Vector Sport sedan aut. 04/05.
-
- 0.7 bar
- Innlegg: 154
- Registrert: 25 okt 2009, 16:50
- Medlemsnummer: N1945
- Navn: Kjetil
- Bil: 9-5 2005 + 99 turbo 1980 http:
- Sted: Sandefjord
Re: Hva med 9-5 2,0 2005.
Hei
Jeg har en 9-5 -05 stv aut. som har gått 210k, har byttet tennkasetten og veivakselsensor, ellers så har jeg nettopp oppgradert med hirsch til 210hk (hoi hvor det går). Sjekk for rust nederst på bakluke, og fult servicehefte.
Jeg har en 9-5 -05 stv aut. som har gått 210k, har byttet tennkasetten og veivakselsensor, ellers så har jeg nettopp oppgradert med hirsch til 210hk (hoi hvor det går). Sjekk for rust nederst på bakluke, og fult servicehefte.
Saab 9-5 Vector 2005
Saab 99 Turbo 1980 http://www.garaget.org/?car=274817
Not for everyone. Essential to a few.
Saab 99 Turbo 1980 http://www.garaget.org/?car=274817
Not for everyone. Essential to a few.
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Hva med 9-5 2,0 2005.
Sjekk også fremre foringer i bærearmene bak, samt støtdempere, spes de bakre på estate.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- Trond N47
- Overload!!!
- Innlegg: 1292
- Registrert: 04 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Re: Hva med 9-5 2,0 2005.
Det er et bra valg, forutsatt at den har sportschassis. Uten blir kjøreegenskapene rett og slett for dårlige. Hvis du ikke trenger det store bagasjerommet, så er sedan lettere og morsommere å kjøre.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T