Om jeg ikke tar helt feil så er xenon "med" på langlysene også, på 9-5 er det ei luke som går opp når du skrur på langlys, dermed blir det mer lys ut i tillegg til halogen-pærene.
xenon-kit på langlys skal jo fungere, men det som slår meg er at xenon tåler ikke å bli skrudd av/på ofte/hyppig, dvs at det kan være problemer om du kjører på en mørk vei og møter mange biler. Men er visst noen som har prøvd det og sier det fungerer bra. Du kan jo kjøpe kit hvor som helst, og de ligger på ca samme prisnivå i norge, bare pass på at du får grei garanti.
Det finnes ærlig talt ingen pærer som er xenon-look i halogen, mange skryter av at de er det, men på det beste får du 3800K noe som er under standard xenon-pærene som ligger på 4300K, for å få skikkelig hvitt med blåskjær må du opp på 6000K og da er det kun xenon eller LED som gjelder, dog sistnevnte ikke er e-merket.
Du finner bra pærer til god pris på
www.powerbulbs.com, om du vil ha mye lys så anbefaler jeg Osram Nightbreaker, ikke i nærheten av xenon-look men de lyser utrolig godt for å være halogen.