...
Foreslår at moderator låser eller sletter hele tråden. Bidrar bare til lite trivelig tone på forumet.
kjøpt meg ny saab og trenger litt hjelp.
Moderator: Moderatorer
- Morten S.
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N1507
- Navn: Morten Sølsnæs Strandmoe
- Bil: 2 x TT, V4, og900 og 9-3 SC
- Sted: Vestfold
- Kontakt:
Re: kjøpt meg ny saab og trenger litt hjelp.
Sist redigert av Morten S. den 20 nov 2010, 14:40, redigert 1 gang totalt.
"Alt" fra totakt til turbo
- Ola Pituetten N703
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N703
- Navn: Ove Kynell Arstad
- Bil: 9-5 05 Vector - Qashqai Tekna
- Sted: Etnedal i Valdres
- Kontakt:
Støtter deg Terra =Terra N837 skrev:noname vet nok dette, han er ingen guttunge!
Er vel bedre å holde seg til det han spurte om, ikke komme med en leksjon i "how to live your life"
Det var det beste som er sagt i det denne trådstarter spurte om.Litt for mange besservissere i dette forumet,unge som voksne.Det sklir ut her og som i andre forum .Prøv heller å være vennlig hjelpende .Tror jeg kjøper meg Audi jeg

SAAB ER BEST
Til deg din halvpasient som kaller meg for en idiot,du skal være temmelig glad for at jeg ikke vet hvor du bor,for da trur jeg nemlig at jeg hadde kommet til og rista hjernerystelse på deg,for folk som sleg dritt om meg har jeg ikke mye til overs for.
En annen ting er at det er mitt forbannet valg om jeg vil bruke belte eller ikke!!!!! Men som sakt fant jeg ut hvordan alarmen kobles ut,så nu kjører jeg rundt med ett stort smil og belte hengende ved siden av meg.
En annen ting er at det er mitt forbannet valg om jeg vil bruke belte eller ikke!!!!! Men som sakt fant jeg ut hvordan alarmen kobles ut,så nu kjører jeg rundt med ett stort smil og belte hengende ved siden av meg.

Alt kan demonteres,men ikke alt lar seg montere igjen!!!!!
BumpMorten S. skrev:...
Foreslår at moderator låser eller sletter hele tråden. Bidrar bare til lite trivelig tone på forumet.
Volvo V60 D5 2017
Yamaha V-Max 1996
Knaus 550
Yamaha V-Max 1996
Knaus 550
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Nå holder det! Låser!
Og gå nå litt i dere sjøl, det holder vel med EN oppfordring om beltebruk, ikke to sider! For ikke å snakke om språkbruken til enkelte.
EDIT:
Jeg minner i samme slengen om at vi har en "anmeld"-funksjon her på forumet, bruk den på upassende innlegg da vi moderatorer ikke nødvendigvis leser hvert eneste innlegg. Den funksjonen hadde lett kunnet vært brukt på flere innlegg i denne tråden.
Og gå nå litt i dere sjøl, det holder vel med EN oppfordring om beltebruk, ikke to sider! For ikke å snakke om språkbruken til enkelte.
EDIT:
Jeg minner i samme slengen om at vi har en "anmeld"-funksjon her på forumet, bruk den på upassende innlegg da vi moderatorer ikke nødvendigvis leser hvert eneste innlegg. Den funksjonen hadde lett kunnet vært brukt på flere innlegg i denne tråden.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan