Moderator: Moderatorer
Dette har eg óg vurdert, men er redd for at lakken løsner (veit at det kan skje på enkelte lakktyper ved fjerning av slikt, f.eks. VW). Er ikkje enkelt å få det pent rundt dei bokstavane og tallene der.Saabotøren N1544 skrev:Debadget SE-logoen på fremskjerm, fjernet "SAAB" og "93" fra bakluken, pluss ryddet og støvsuget hele bilen. Digg!
Karl N1641 skrev:Dette har eg óg vurdert, men er redd for at lakken løsner (veit at det kan skje på enkelte lakktyper ved fjerning av slikt, f.eks. VW). Er ikkje enkelt å få det pent rundt dei bokstavane og tallene der.Saabotøren N1544 skrev:Debadget SE-logoen på fremskjerm, fjernet "SAAB" og "93" fra bakluken, pluss ryddet og støvsuget hele bilen. Digg!
Rambraut N1491 skrev:Karl N1641 skrev:Dette har eg óg vurdert, men er redd for at lakken løsner (veit at det kan skje på enkelte lakktyper ved fjerning av slikt, f.eks. VW). Er ikkje enkelt å få det pent rundt dei bokstavane og tallene der.Saabotøren N1544 skrev:Debadget SE-logoen på fremskjerm, fjernet "SAAB" og "93" fra bakluken, pluss ryddet og støvsuget hele bilen. Digg!
Bruk en hårføner og varm opp emblemene gooodt og lenge før du går løs på de med en plastkile. Eventuelt så kan du også bruke Sitrusspray og.
dette hørtes ikke mye gøy utwollis skrev:Konstaterte i dag at en eller annen har glemt integriteten sin hjemme og laget skrape langs hele hjulbuen v. framskjerm uten å si i fra. Kan være jeg klarer å polere bort ihvertfall noe av det.