Les: http://photo.platonoff.com/Auto/2007051 ... rom_a_9-3/
Så skjønner du hvordan fjærvbeinet henger sammen

Lageret sitter i toppen, men fjæra må avlstes for å få det fra hverandre..
Relevant info fra tidligere post av meg:
------------------------------------------------------
Den guiden karl viser til er ok, men for all del IKKE bruk wise grip tang for avlåsing av aksling til å skru av muttra på toppen. Gjør du dette ødelegger du akslingstålet-> skader foring i demper! Skal du derimot bytte til nye dempere, så kan du gjøre dette(dog ikke montering av nye). Det er muligheter for låsing av aksling på topp. trenger ikke noe spesialverktøy heller

ta en LANG kopp og sett en wise grip tang på den. så tar du en skralle 1/4 eller 3/8 avhengig av hva som går igjennom 1/2" på koppen og setter på den bits/kopp/torx som passer på akslingen. På den måten har du låst av aksling og kan skru av mutter. Husk at fjæra BØR være avlastet for din egen sikkerhet

en ide for hvordan det kan gjøres:

Ang lageret på toppen av demperen, så trenger du kun å bytte dette "strut Bearing"(se bilde) og ikke selveste "strut mount".
Strut bearing:
Strut mount:
-------------------------------------------------------------
/ Pål