Radio igjen, og9-3
Moderator: Moderatorer
-
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N1663
- Navn: Hugo Christensen
- Bil: Viggen Cab, 9-3 SC, 9000 Aero
- Sted: Notodden
Radio igjen, og9-3
Har en 9-3, 98-mod der det er montert handsfreetelefon. Sikringen bak på radioen hadde gått og radioen har vært uten strøm noen mnd. Har skiftet sikring og nå får jeg kun "telephone" i displayet og radioen får jeg ikke slått på. Telefonen virker, men det kommer ikke lyd i høytalerne. Får heller ikke opp noen kode som skal tastes. Noen som vet hva som må gjøres?
mvh
Hugo Christensen
Hugo Christensen
-
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N2328
- Navn: Morten
- Bil: 9-3 SE -02
- Kontakt:
Re: Radio igjen, og9-3
Handsfree-settet har pai'a og legger inngangen på radioen til 0V slik at radioen tror at en telefonsamtale pågår.
Koble fra handsfree-settet og se om radioen virker igjen!
Det er forøvrig ingen kode som skal tastes, radioen er programmert til bilens chassisnr.
Koble fra handsfree-settet og se om radioen virker igjen!
Det er forøvrig ingen kode som skal tastes, radioen er programmert til bilens chassisnr.
Morten W
Oslo
9-3 SE -02
A3 -11
W202 280 Esperit -94
Oslo
9-3 SE -02
A3 -11
W202 280 Esperit -94
Hei,
Fant du ut av dette? Jeg hadde samme feilmelding og måtte på merkeverksted for å omprogrammere (kr 395 på Din Bil i Trondheim). Det hele var nok min skyld for radioen gikk i tyverimodus da jeg klippet ledningene
til en handsfree jeg aldri har brukt.
Så spørs det da om du også har vært borti noe da du byttet sikring?
Fant du ut av dette? Jeg hadde samme feilmelding og måtte på merkeverksted for å omprogrammere (kr 395 på Din Bil i Trondheim). Det hele var nok min skyld for radioen gikk i tyverimodus da jeg klippet ledningene

Så spørs det da om du også har vært borti noe da du byttet sikring?
Ole M. Magnussen
Saab 9-5 2,0t Vector Estate, 2001-mod
Saab 9-5 2,0t Vector Estate, 2001-mod
-
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N1663
- Navn: Hugo Christensen
- Bil: Viggen Cab, 9-3 SC, 9000 Aero
- Sted: Notodden
Hei
Beklager sen tilbakemelding. Var på merkeverksted og der koblet de fra handsfreen. De visste ikke hva som hadde skjedd. Radioen virker nå, men ikke telefonen.
Beklager sen tilbakemelding. Var på merkeverksted og der koblet de fra handsfreen. De visste ikke hva som hadde skjedd. Radioen virker nå, men ikke telefonen.
mvh
Hugo Christensen
Hugo Christensen