Hei
Eg har ein 2007 9-3 1.9 TiD som eg kjøpte brukt av forhandlar her i vinter. Men det som er er at den er så treg å starte. Når eg vrir nøkkelen så kjem glødelampa på eit lite øyeblikk. Dersom eg prøve å starte den då så høyres det ut som ein sur gammal traktor og det tar år og dag å få start. Men dersom eg ventar til alle motorlampene er slukka så startar han brukbart kjapt. Ikkje som andre Volvo og Audio dieselbilar eg har hatt, men ok.
På verkstaden så seier dei at dei ikkje finn noko gale at det er berre slik det er.
Er det slik at eg må vente til alle lys er gått vekk før eg kan vri tenninga på denne typen bil? Det skal seiast at den har alltid starta, sjølv om det gjer vondt i sjela å høyre på somme tider.
Eg berre lurer på om det kan vere startmotoren som kan vere noko dårleg. Veit og at batteriet er noko dårleg, det har eg tenkt å skifte men kanskje det kan ha noko å sei og?
Takkar for innspel
Saab 9-3 treg å starte
Moderator: Moderatorer
-
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N1865
- Navn: Ronald Larsen
- Bil: Saab 9-3 SC -07 Vector
- Sted: Oslo
Re: Saab 9-3 treg å starte
En dårlig startmotor er ikke et ukjent fenomen på bilen din.
Fikk byttet min på reklamasjon å merket betydelig mere "punch" i startøyblikket.
Fikk byttet min på reklamasjon å merket betydelig mere "punch" i startøyblikket.
Då skal eg prøve å presse dei til å skifte den. Eg har fortsatt bruktbilgaranti som eg ønsker å benytte meg av.
Men berre eit spørsmål, kan du starte bilen rett etter at glødelampa har forsvunne, eller må du som eg vente på at alle lys har slukka?
Men berre eit spørsmål, kan du starte bilen rett etter at glødelampa har forsvunne, eller må du som eg vente på at alle lys har slukka?
-
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N1865
- Navn: Ronald Larsen
- Bil: Saab 9-3 SC -07 Vector
- Sted: Oslo
Fyrer i gang rett etter glødelampen slukkerRunis skrev:Då skal eg prøve å presse dei til å skifte den. Eg har fortsatt bruktbilgaranti som eg ønsker å benytte meg av.
Takk for tilbakemeldingar Ronald!