Hei.
En kollega ser litt på biler, så jeg undrer på om dette er no å satse på?
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29345602
Gi tilbakemelding med ting å se etter da jeg ikke kjenner "nytypen" motor/gir.
/ Pål
Saab 9-3 2002
Moderator: Moderatorer
Saab 9-3 2002
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
Re: Saab 9-3 2002
Veldig lite tull med disse bilene, men mest vanlige feilen er knekte fjører forran.
Bremsene bak bør smøres opp minst en gang i året da de ofte henger.
Lekasje fra servopumpen er heller ikke helt uvanlig
Bremsene bak bør smøres opp minst en gang i året da de ofte henger.
Lekasje fra servopumpen er heller ikke helt uvanlig
Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln