Hei.
Jeg skal nå selge bilen min i deler. Er da snakk om en NG 900 fra '97
Min motor er av den typen med svart tennkassett. Dette vil vel si at det er en T7? Trodde de bare var i 9-3'ene..
Finnes det en annen metode til å finne ut om motoren er enten T5 eller T7 enn å se på tennkassetten?
Cillin
T7 i NG900
Moderator: Moderatorer
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Re: T7 i NG900
Gjetter på at noen har montert feil type tennkassett, de virker om hverandre selv om det ikke nødvendigvis er fordelaktig for motoren.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1664
- Registrert: 09 jan 2007, 22:21
- Medlemsnummer: N1121
- Navn: Arve Hanssen
- Bil: 99
- Sted: Trondheim
Re: T7 i NG900
Det er nok T5 i ng900, om ikke noen har brukt lang tid på å sette i T7, noe som er svært usannsynlig. ^^
SAAB 99 TURBO 77-modell, 3-dørs. Prosjekt.
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: T7 i NG900
Du har nok ingen tennkassett På biler med sugermotor så har de et sort deksel over pluggene/pluggkabler.
Mao, ingen Trionic i det heletatt
Mao, ingen Trionic i det heletatt
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor