9-3 interiør i NG900.
Moderator: Moderatorer
9-3 interiør i NG900.
Jeg har en 97mod 900S med kjedelige gråe manuelle seter, generelt sett er interiøret tamt. Lurer på om 9-3 interiøret, stolene og slikt passer bolt on i bilen min? Hvis jeg først skal investere tenkte jeg elektriske seter foran, og skinn selvfølgelig. Hvordan passer dette inn i min bil, da jeg har manuelle seter foran pr dags dato (med varme vel og merke).
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Re: 9-3 interiør i NG900.
Det er skrevet litt om det før , men de passer ikke nei. Det er mulig å få det til, men de passer ikke rett på 

Re: 9-3 interiør i NG900.
Hm, jeg har prøvd å søke litt rundt her, uten hell. Har funnet noen engelske forumposter, hvor jeg egentlig leste meg fram til det du nettopp sa, at de ikke funker uten modifikasjon. Det er mulig, men da må det lages braketter til setene (hvis man har manuell fra før, og bytter til 9-3 el seter). Kunne tenkt meg dette, da disse setene er lekker kontra 900ng stoffsetene jeg har....
Venter også på å få faktura slik at jeg kan bli betalende medlem, har dermed ikke tilgang til store deler av forumet, elendig system for å være ganske ærlig, skjønner det er frivillighetsbasert etc, men 3 uker, og nye 3 uker. Jaja, får bite i det sure eplet og vente som alle andre.
Venter også på å få faktura slik at jeg kan bli betalende medlem, har dermed ikke tilgang til store deler av forumet, elendig system for å være ganske ærlig, skjønner det er frivillighetsbasert etc, men 3 uker, og nye 3 uker. Jaja, får bite i det sure eplet og vente som alle andre.