Får heller ikke slettet feilkoden med ISAT

Moderator: Moderatorer
Har nå hatt tilgang til vekstedhåndbok og 8:3 s 102, Kode 46391 som sier at ACC enheten ikke får utetemperatursignalet fra EDU. Boka sier videre at en skal slå inn kommando 251.Hjelle, N6 skrev:Har desverre ikkje boka, men om du ser i bok 8:3 side 102 vil du nok finne feilsøkingstips.
Men kan tenke meg problemet er brudd eller kortslutning imellom sensor og styreenheit, eller naturligvis defekt sensor. No kan eg ikkje ACC-systemet til 9000 på fingrane, men det er vel den sensoren som sit i støtfangaren som blir brukt til ACC-en også?
Tipper du tenker på SCC (Saab Car Compputer), se link ?Edward N812 skrev:EDU, som i kjørecomputerdisplayet? Hvis du har en knøttliten flattrekker så kan du bare vippe den enkelt ut enten fra topp eller bunn. Hvis du ikke vil gjøre det, så kan du dra ut de knappene som er under den for så å dytte den ut bakfra.
Det er så enkelt at jeg mistenker at vi tenker på to forskjellige ting
Det er helt riktig at EDU er displayet under speedometeret jaPerH N1870 skrev:Mener EDU er den delen av displayet under turtelleren og speedometeret, der hvor vi leser av uttemperatur, drivstofforbruk, batterispenning ++
Fant et bilde som viser tisvarende unit i Volvo, den sitter under speedometeret. Tipper jeg fortjener pepper for å henvise til Volvo....