Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 09 feb 2012, 20:19

Har en flett ny Sanden SD7 AC-kompressor som er avsedd for 9000 liggandes, no har det seg slik at kompressoren på min 900 treng utskiftning pga ei lekk pakkboks.
Tanken min var å flytte over reimskive og endelokket til påfyllinga (forskjellige nipplar på 900 og 9000) ifrå min gamle til den nye kompressoren.
Nokon som har åpna en slik kompressor og veit om det er mulig? Kjedelig å opne en flett ny kompressor for å finne ut at det er eit umulig prosjekt...
Anlegget skal dessuten konverterast ifrå R12 til R134a, det vert bytta tørkefilter, kondensor, olje på kompressor og ellers o-ringar på alle koplingar, i tillegg til at systemet vert flusha med ei eiga rensevæske for å få ut evt. smuss og restar av R12. Nokon som har gjordt lignandes jobb tidligare?

Andreas N1194
Overload!!!
Innlegg: 1742
Registrert: 28 jul 2007, 12:47
Medlemsnummer: 1194
Navn: Andreas E. Andersen
Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
Sted: San Francisco
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Andreas N1194 » 10 feb 2012, 06:49

Hjelle, N6 skrev:Har en flett ny Sanden SD7 AC-kompressor som er avsedd for 9000 liggandes, no har det seg slik at kompressoren på min 900 treng utskiftning pga ei lekk pakkboks.
Tanken min var å flytte over reimskive og endelokket til påfyllinga (forskjellige nipplar på 900 og 9000) ifrå min gamle til den nye kompressoren.
Nokon som har åpna en slik kompressor og veit om det er mulig? Kjedelig å opne en flett ny kompressor for å finne ut at det er eit umulig prosjekt...
Anlegget skal dessuten konverterast ifrå R12 til R134a, det vert bytta tørkefilter, kondensor, olje på kompressor og ellers o-ringar på alle koplingar, i tillegg til at systemet vert flusha med ei eiga rensevæske for å få ut evt. smuss og restar av R12. Nokon som har gjordt lignandes jobb tidligare?
Jeg vet at det finnes et verksted på Heimdals-sletta (NAF-sådan) som gjør denne jobben, samt fyller opp etterpå for 3000-3500 kr. Det var hvertfall prisen jeg fikk for noen år siden. Det de da gjorde, var å bygge om hele opplegget, men dog skiftet de vel ikke kompressor...
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno

M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 10 feb 2012, 13:53

Andreas N1194 skrev:Jeg vet at det finnes et verksted på Heimdals-sletta (NAF-sådan) som gjør denne jobben, samt fyller opp etterpå for 3000-3500 kr. Det var hvertfall prisen jeg fikk for noen år siden. Det de da gjorde, var å bygge om hele opplegget, men dog skiftet de vel ikke kompressor...
Det er nok same jobben som eg skal gjere då, det kostar jo nokre kroner for nye deler også (kondensor og tørkefilter ryk fort på 2k), og gass kostar jo også ~1000kr...

Andreas N1194
Overload!!!
Innlegg: 1742
Registrert: 28 jul 2007, 12:47
Medlemsnummer: 1194
Navn: Andreas E. Andersen
Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
Sted: San Francisco
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Andreas N1194 » 10 feb 2012, 21:32

Hjelle, N6 skrev:
Andreas N1194 skrev:Jeg vet at det finnes et verksted på Heimdals-sletta (NAF-sådan) som gjør denne jobben, samt fyller opp etterpå for 3000-3500 kr. Det var hvertfall prisen jeg fikk for noen år siden. Det de da gjorde, var å bygge om hele opplegget, men dog skiftet de vel ikke kompressor...
Det er nok same jobben som eg skal gjere då, det kostar jo nokre kroner for nye deler også (kondensor og tørkefilter ryk fort på 2k), og gass kostar jo også ~1000kr...
Vet du hvordan kondensor du trenger til dette? Jeg kjøpte meg en kondensor til dette for en stund siden, og trodde jeg evt kun trengte å bytte oringer i denne?
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno

M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 10 feb 2012, 22:13

Andreas N1194 skrev:
Hjelle, N6 skrev:
Det er nok same jobben som eg skal gjere då, det kostar jo nokre kroner for nye deler også (kondensor og tørkefilter ryk fort på 2k), og gass kostar jo også ~1000kr...
Vet du hvordan kondensor du trenger til dette? Jeg kjøpte meg en kondensor til dette for en stund siden, og trodde jeg evt kun trengte å bytte oringer i denne?
Eg kjøpte en ny Nissens kondensor, sjølvsagt må ringar byttast på koplingane her også. Eksakt kva type kondensor som vert brukt spelar inga rolle. Kunne sikkert ha brukt oppatt den gamle kondensoren, men dei fleste anbefalar bytte av denne og tørkefilter.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 12 mar 2012, 12:40

Nytt spørsmål, nokon som anar skilnaden på kompressorane på <-M90 og M91-> 900?
Ser Speedparts har ny kompressor, men etter delenummera skal denne kun gå på <-M90, M91-> har eit anna nummer på kompressoren.

Korrekt nummer til M91-M93, samt M94 cab er 40 71 718.

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Tor N12 » 12 mar 2012, 18:30

Kansje den siste er beregnet for R134??

Jeg har en gang prøvd å overhale en slik kompressor med lite hell :( Ingen problem å gjøre selve jobben men min ble i allefall ikke tett, tror selv det minste støvkorn kan forkludre det hele...
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 12 mar 2012, 22:36

Tor N12 skrev:Kansje den siste er beregnet for R134??

Jeg har en gang prøvd å overhale en slik kompressor med lite hell :( Ingen problem å gjøre selve jobben men min ble i allefall ikke tett, tror selv det minste støvkorn kan forkludre det hele...
Nei, det er er siste versjonen. 900 kom kun med R12 originalt, men det var mulig å kjøpe en konvertert kompressor i ettertid, som har eit anna delenummer. Var jo kanskje den en skulle fått taki, sidan en uansett har planar om å konvertere.
Men var å kika etter kva nummeret på kompressoren min var no istad, og det var 94 81 979, altså kompressoren som egentlig skal på M90. So enten ha rmin bil fått bytta kompressor tidlgare, evt er EPC feil.

So då er spørsmålet, veit nokon om det er originalkompressor, eller er det overhalte dei har på SP?
Får nok uansett høyre med SP imorga om ingen veit, eller har en kompressor liggandes som dei fks. vil bytte mot en flett ny til 9000 :p

Brukeravatar
Frode N073
MAX BOOST
Innlegg: 3080
Registrert: 01 mar 2003, 01:00
Medlemsnummer: N073
Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
Sted: Sola

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Frode N073 » 14 mar 2012, 09:16

eg kan sjekka nr på min kompressor. eg fant ein gang et komplett kit for ombygning te R134 te og900. men eg finne ikkje igjen den siå #-o
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil :twisted: Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel) :lol:
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 14 mar 2012, 11:46

Frode N073 skrev:eg kan sjekka nr på min kompressor. eg fant ein gang et komplett kit for ombygning te R134 te og900. men eg finne ikkje igjen den siå #-o
Det kan du jo gjee, men eg kan tydligvis bruke den kompressoren SP har.
Sjølv har eg kjøpt eit slikt konverteringskit med o-ringar, påfyllingsniplar og olje, men du meinar kanskje eit anna sett?

Brukeravatar
Frode N073
MAX BOOST
Innlegg: 3080
Registrert: 01 mar 2003, 01:00
Medlemsnummer: N073
Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
Sted: Sola

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Frode N073 » 14 mar 2012, 12:11

Hjelle, N6 skrev:Sjølv har eg kjøpt eit slikt konverteringskit med o-ringar, påfyllingsniplar og olje, men du meinar kanskje eit anna sett?
mulig det e det sama. det inneholdt iallefall alt av pakninga/o-ringa evt slanga som måtte byttas. huske ikkje om det va med kondensor/filter.
e någen år siden eg såg detta settet eg snakke om. va ikkje på någen av de vanlige Saab sidene.
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil :twisted: Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel) :lol:
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 14 mar 2012, 12:52

Frode N073 skrev:
Hjelle, N6 skrev:Sjølv har eg kjøpt eit slikt konverteringskit med o-ringar, påfyllingsniplar og olje, men du meinar kanskje eit anna sett?
mulig det e det sama. det inneholdt iallefall alt av pakninga/o-ringa evt slanga som måtte byttas. huske ikkje om det va med kondensor/filter.
e någen år siden eg såg detta settet eg snakke om. va ikkje på någen av de vanlige Saab sidene.
Eg trur eg kjøpte mitt ifrå PFS eller Elkparts om eg ikkje huskar heilt feil.
Slangane slepp en bytte etter det eg ser, tørkefilter må også byttast, samt at en må skylle gjennom anlegget med eit spesiellt rensemiddel.

Brukeravatar
Skaten N671
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 985
Registrert: 14 jan 2005, 01:00
Medlemsnummer: N671
Bil: Saab 900 Aero
Sted: Tysnes

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Skaten N671 » 14 mar 2012, 22:40

Kva er grunnen til at du skal byggje om? R12 anlegga er mykje meir driftssikre enn R134a anlegga.
Molekylstørrelsen i R134a kuldemediet er mykje mindre enn i R12, derfor lek det lettare ut. Trur fortsatt det er mogleg å få
etterfyllt R12 hos kuldefirma rundt omkring.
'82 Saab 99
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5


- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"

Brukeravatar
Frode N073
MAX BOOST
Innlegg: 3080
Registrert: 01 mar 2003, 01:00
Medlemsnummer: N073
Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
Sted: Sola

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Frode N073 » 14 mar 2012, 22:55

nr på min e 40 71 718
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil :twisted: Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel) :lol:
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 14 mar 2012, 23:03

Skaten N671 skrev:Kva er grunnen til at du skal byggje om? R12 anlegga er mykje meir driftssikre enn R134a anlegga.
Molekylstørrelsen i R134a kuldemediet er mykje mindre enn i R12, derfor lek det lettare ut. Trur fortsatt det er mogleg å få
etterfyllt R12 hos kuldefirma rundt omkring.
Tanken var jo å bytte grunna det er betre tilgong på R134a sam at prisen pr fylling er lavare. Er klar over at den er fluktigare enn R12.
R12 er vel ikkje lovlig å fylle lengre har eg vorte fortalt, det var vel også allereie problem å få fylle slik gass for 10 år sidan om eg minns rett, men mulig det er å få taki erstatningsgass.
Det hadde uansett vore det smidigaste då en slepp gjere noko anna enn å fylle, får ta ei runde å sjekke litt rundt då, om ikkje anna å sjekke litt pris. Anar du foressten kva den erstatningsgassen evt heiter?

Svar