Veiene blir utrygge!
Moderator: Moderatorer
Veiene blir utrygge!
Yepp, bare se hva VAG-folket bedriver vintern med.. tenker det er en og annen med tung høyrefot som skjelver i buksene nå, og håper de slipper å se en gul polo i bakspeilet...
http://forum.vwaudi-club.no/showthread. ... ge=1&pp=15
HAHAHAHAHA
mvh oddi
http://forum.vwaudi-club.no/showthread. ... ge=1&pp=15
HAHAHAHAHA
mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt 
9-5 2,3 t 1998

9-5 2,3 t 1998
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Sted: Langhus
dingser
For å si det sånn, greit med branslukkker i bilen.
Men å kamuflede den som "fart på boks" var vel litt nisseteiten.
Omvendt ville vært tøft..........
Dekaltrimming, del 2. legge ut spørsmål for deretter å bli sur for svaret
jaja, fint at noen har en hobby
Petter
Men å kamuflede den som "fart på boks" var vel litt nisseteiten.
Omvendt ville vært tøft..........
Dekaltrimming, del 2. legge ut spørsmål for deretter å bli sur for svaret

jaja, fint at noen har en hobby

Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
hahaha...
La VAG-folket styre med sitt, og vi med vårt...
Slokkar er fint å ha (har slokkar i begge 9k-ane, skulle kanskje ha hatt i 900:an også), det er berre dumt at det er ein tendens til å la den havne baki bagasjeromet... :/ Foressten nokon som har monteringstips til slikt i 900 og 9k?
Foressten Oddi, når eg leste topic var eg bombesikker på at du hinta til mi komande karriære som yrkedsjåfør...

Slokkar er fint å ha (har slokkar i begge 9k-ane, skulle kanskje ha hatt i 900:an også), det er berre dumt at det er ein tendens til å la den havne baki bagasjeromet... :/ Foressten nokon som har monteringstips til slikt i 900 og 9k?
Foressten Oddi, når eg leste topic var eg bombesikker på at du hinta til mi komande karriære som yrkedsjåfør...

Vel, havner du bak rattet på en volvo tror jeg nok veiene blir utrygge, har en følelse av at du bryr deg litt mindre om redskapen da;) MEN! hva er egentlig oddsen for at du noengang setter dine bein i noe annet enn en scania?Hjelle, N6 skrev:hahaha...![]()
Foressten Oddi, når eg leste topic var eg bombesikker på at du hinta til mi komande karriære som yrkedsjåfør...![]()
![]()
mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt 
9-5 2,3 t 1998

9-5 2,3 t 1998
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
hehe mulig det, får nok slite litt med å nå det målet om å kun køyre Scania, det er lite reine Scania-åkeri her på Sunnmøre, dei fleste køyrer ovloV. Er stort sett dei som køyrer med egen bil som har Scania har eg inntrykk av. Ein av dei store her oppe gikk no vekk ifrå olvoV, og gikk over til MB. Men har lagt merkje til at Scania har hatt ein del leveransar etter at den nye R-serien kom, so det vert forhåpentligvis fleire av rette merkjet på veien.oddiN108 skrev:Vel, havner du bak rattet på en volvo tror jeg nok veiene blir utrygge, har en følelse av at du bryr deg litt mindre om redskapen da;) MEN! hva er egentlig oddsen for at du noengang setter dine bein i noe annet enn en scania?Hjelle, N6 skrev: Foressten Oddi, når eg leste topic var eg bombesikker på at du hinta til mi komande karriære som yrkedsjåfør...![]()
![]()
mvh oddi
Men en ting er ihevrtfall sikkert, kjem nok aldri til å handle inn olvoV-prylar...

- Petter_N261
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: 261
- Bil: Saab 9-5 og Saab 9-3
- Sted: Tønsberg
Haha, ræva mi ler hardt nå!
For en gjeng! De har en herlig stemning på Bilforumet...
Vedr. dekaltrimming.
"En hundebæsj blir ikke konfekt om man pakker den inn i silkepapir",
som Otto Jespersen sa.
Hvis brannslukkingsapparatet var av typen CO2, kunne det jo i (kvasi)teorien fungere som fattigmanns-NOS
Vedr. dekaltrimming.
som Otto Jespersen sa.
Hvis brannslukkingsapparatet var av typen CO2, kunne det jo i (kvasi)teorien fungere som fattigmanns-NOS

- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
VEEELDIG fattigmans nos....Petter_T8 skrev:Haha, ræva mi ler hardt nå!
Vedr. dekaltrimming.
som Otto Jespersen sa.
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo