http://www.detailersclub.no/forum/topic ... msearch__1
Moderator: Moderatorer
wanvik skrev:Flott tiltak!
Kan tipse om at jeg ikke hadde problemer med hologrammer i det hele tatt når jeg brukte 3M på min bil son jeg tror er samme farge.
3M FCP etterfulgt av Würth P20 eller P30 (husker ikke i farten), og så 3M Ultrafina til slutt. Alt kjørt med roterende og 3M-pads.
alex_ander3@hotmail.com skrev:WOW, ser meget bra ut:)
Lurer på om jeg må polere litt imorra altså!
Hadde med eier, så gjorde det billig.Og enda billigere da jeg ikke ble fornøydkevin86 skrev:Wow, hvor mye koster en jobb som dette?
Iron x fungerer dethmsilset skrev:Ja, skal anskaffe meg sånt utstyrHar 2 vaskehaller i nærheten om jeg har inne veldig skitne biler, og en av de har tykt skum
For min del er det viktigst for at avfetninga skal få ligge lenge nok å virke når det blir varmere i lufta. Nå lagde jeg denne tråden for at folk flest skal kunne utføre det på ei helg da, uten å kjøpe inn utstyr for veldig mange tusen.
Kan komme langt med f.eks krauss ocillerende maskin og ett par pads og polish.
Joda, ser den, men den foamcannonen eg har kostar 6-700 og er jo ikkje berre noko en brukar når en skal polere, men en brukar jo den året rundt når en skal vaske. For min eigen del synes eg ihvertfall det er vel anvendte pengar.hmsilset skrev:Ja, skal anskaffe meg sånt utstyrHar 2 vaskehaller i nærheten om jeg har inne veldig skitne biler, og en av de har tykt skum
For min del er det viktigst for at avfetninga skal få ligge lenge nok å virke når det blir varmere i lufta. Nå lagde jeg denne tråden for at folk flest skal kunne utføre det på ei helg da, uten å kjøpe inn utstyr for veldig mange tusen.
Kan komme langt med f.eks krauss ocillerende maskin og ett par pads og polish.
Fulgte med høytrykksspyleren jeg kjøpte for litt siden, prøvde den for første gang i går. Kjekke saker!hmsilset skrev:foam cannon
Tror det er mye morsommere å vake med sånnIngvar N629 skrev:Fulgte med høytrykksspyleren jeg kjøpte for litt siden, prøvde den for første gang i går. Kjekke saker!hmsilset skrev:foam cannon
Kärcher sin? Er du fornøgd eller?Ingvar N629 skrev:Fulgte med høytrykksspyleren jeg kjøpte for litt siden, prøvde den for første gang i går. Kjekke saker!hmsilset skrev:foam cannon