Lastbilsnakk
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Får håpe det for Volo sin del at problema er over. Foressten stor reportasje på det i siste TM, der nemnde ikkje teknisk sjef i Volvo trucks nokon om at dei var nær ei løysing. Men mulig det vert testa litt i det stille før dei gjer dette offentlig. Er vel ein god del bilar som skal inn for bytte vil eg tru.Sølvberg skrev:ka aurstad a/s ska ha dei ska 4 på svarteskilt samtlige har tandem......
v-staga e det nok tongt å kneke men dei førse versjon 2 bilane hoppa dei av tappen på bakaksel huse men no har dei komt med en bølve over stage som gjer dette bort i mot umulig å få til........
KA Aurstad ja, det vert rett i området "mitt" det, er vel under utbygging av Eiksund-sambandet dei kan trenge bilar som kan drage tungt. Vert vel verdens brattaste undersjøiske tunell det, då treng dei nok litt power. Foressten rart at dei ikkje valgte Scania med V8, dei har vel ein smule saftigare moment? En bør også oppøyse at nærmaste Scania-verksted omtrent ligg rett ved der veien kjem på Voldasida av Eiksundsambandet, so kort vei til sørvis hadde dei hatt også. Nærmaste Volvo-verksted er då i Ålesund, eller i Stryn, om dei ikkje tek veien utover til Larsnes då...
han har no en del scania og trur eg..........
de e vel mjuke råme dei slite me og ikkje v-stag.....
gjere knapt anna en å krysforsterke råme........ dei ha 8 ubedrings
punkt som dei kjem me men det e ingen uta for hovedkontore i sverge so veit ka de e......
må ikkje gløyme volvo på sandane det e vi so selge bilane so går i volda/ørsta område å ikkje volvo i ålesund av en eller anna merkli grun.....
scania e tøft heilt til du skal begyne å skru på de
de e vel mjuke råme dei slite me og ikkje v-stag.....
gjere knapt anna en å krysforsterke råme........ dei ha 8 ubedrings
punkt som dei kjem me men det e ingen uta for hovedkontore i sverge so veit ka de e......
må ikkje gløyme volvo på sandane det e vi so selge bilane so går i volda/ørsta område å ikkje volvo i ålesund av en eller anna merkli grun.....

900 t8 2d 86 N131
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Hm, men skal dei Sandane vert det ei ekstra ferje, men mulig det er å foretrekke der, kva veit eg...Sølvberg skrev: må ikkje gløyme volvo på sandane det e vi so selge bilane so går i volda/ørsta område å ikkje volvo i ålesund av en eller anna merkli grun.....

Skal heldigvis ikkje skrue på bilane vil berre køyre eg Sølvberg, og Scania er det som er mest lastebil synes eg, eller som ein fortvilt Volvo-eigar som eg snakka med i dag sa: "Det er ein grunn til at Volvo vert føretrekt, og det er innkjøpsprisen..." Skal rett nok leggast til at han er ex. Scania sjaffør. Men skikkelige bilar går då ikkje sønder?