Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
chrlund N1759
- 1.2 bar

- Innlegg: 229
- Registrert: 30 jun 2009, 17:50
- Medlemsnummer: N1759
- Navn: Christoffer Lunde
- Bil: 93, 99, 900, 9-5
- Sted: Sandnes
Legg inn
av chrlund N1759 » 30 apr 2012, 14:19
I dag har 99 vært på Hellestø Bilpaviljong og fott stempel og underskrift i ombyggingspapiret

nå skal den bare ut til biltilsynet 18. mai(det var inderlig godt at det ikke ble senere jaffal

) og få t16 skrevet inn i vognkortet, blir vel omtrent vist fullpakka og klar for avreise til Halden.
mvh Christoffer
M58 93b
M83 99 t16
M91 900 t16 cab
M07 9-5 Aero
-
bullit87
- 2.0 bar

- Innlegg: 658
- Registrert: 04 mar 2010, 22:33
- Medlemsnummer: n1873
- Navn: kristoffer
- Bil: Saab 900R
- Sted: Toten
-
Kontakt:
Legg inn
av bullit87 » 30 apr 2012, 16:33
.
Sist redigert av
bullit87 den 08 mai 2012, 07:10, redigert 1 gang totalt.
-
Kenster N800
- 1.2 bar

- Innlegg: 229
- Registrert: 03 okt 2007, 01:23
- Medlemsnummer: N800
- Bil: Saab 9-3 1.8t biopower
- Sted: Mogreina
Legg inn
av Kenster N800 » 01 mai 2012, 00:22
saab91 skrev:bestilt maptun steg 1 til snabben:-D 4200kr pluss frakt fra england (ebay). nesten halv pris det. løp og kjøp:-P
bestilte du fra neobros?
fikk ikke lov å kjøpe av de jeg, fikk beskjed om å kontakte norsk forhandler
Why drive a car when you can be pilot in a SAAB:)
2008 saab 9-3 1.8t Biopower
1997 2.0 Saab 900SE(Saabrina) solgt
1986 Silvia S12
-
Atzz
- Overload!!!
- Innlegg: 1367
- Registrert: 28 okt 2009, 08:34
- Medlemsnummer: N1868
- Navn: Sigve
- Bil: Saab 9000 Aero
- Sted: Bodø
Legg inn
av Atzz » 01 mai 2012, 16:43
Jeg har for første gang siden jeg fikk 900'n klart å kjørt den under liter'n på mila!

-
Danielm
- 2.0 bar

- Innlegg: 724
- Registrert: 08 aug 2009, 00:37
- Navn: Daniel
- Bil: 9000 CS 92 B202I
- Sted: Bodø
Legg inn
av Danielm » 01 mai 2012, 18:05
Plagdes og plagdes og plages enda og bytta den ene døra. 3 igjen å bytte. baah
Chevrolet Suburban 1990 6.2 V8 4x4
Chevrolet Malibu Wagon 1979 V8 6.1 383 stroker
-
Thor Åge N1166
- 1,5 bar

- Innlegg: 351
- Registrert: 16 des 2007, 11:29
- Medlemsnummer: N1166
- Sted: Hamar
Legg inn
av Thor Åge N1166 » 02 mai 2012, 08:57
Vårens første vask etter en lang vinter i garasjen.

-
zero900t
- Overload!!!
- Innlegg: 1919
- Registrert: 21 mar 2006, 16:03
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
Legg inn
av zero900t » 02 mai 2012, 10:03
Thor Åge N1166 skrev:Vårens første vask etter en lang vinter i garasjen.

lekker bil!!!!
Har bare lyst å løpe fra jobben å rett i garasjen så jeg blir ferdig med min nå....
-
Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Legg inn
av Ingvar N629 » 02 mai 2012, 10:50
I går polerte kona 9-3'n, ble en viss forskjell gitt!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
-
Thor Åge N1166
- 1,5 bar

- Innlegg: 351
- Registrert: 16 des 2007, 11:29
- Medlemsnummer: N1166
- Sted: Hamar
Legg inn
av Thor Åge N1166 » 02 mai 2012, 10:51
zero900t skrev:Thor Åge N1166 skrev:Vårens første vask etter en lang vinter i garasjen.

lekker bil!!!!
Har bare lyst å løpe fra jobben å rett i garasjen så jeg blir ferdig med min nå....
Takk for det

-
Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Legg inn
av Ingvar N629 » 02 mai 2012, 11:22
Niks, hu gjorde det meste sjøl!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
-
audun-eg N228
- 1,5 bar

- Innlegg: 413
- Registrert: 11 sep 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N228
- Navn: Audun Eggen
- Bil: Saab 9-5 Aero 2000 mod - solgt
Legg inn
av audun-eg N228 » 02 mai 2012, 17:34
I dag fikk jeg endelig ABS/TCS modulen i retur etter reparasjon. Helt ok med fungerende speedometer, ABS og TCS, og ikke minst fullt ladetrykk igjen.

-
123napp
- 0.7 bar

- Innlegg: 142
- Registrert: 26 sep 2009, 20:26
Legg inn
av 123napp » 02 mai 2012, 19:42
er det vanlig at drivakslinger blir limt,holder på og skal skifte mansjetter men drivknuten sitter som et lite he....fikk slått den ut på ene siden men den andre sitter noe så usannsynlig hardt skulle tro den var sveiset fast,har skiftet disse mange ganger men aldri vært ute for noe så jævlig som denne,er det mulig å klare det med en avtrekker tro? noen med et godt tips(9000t 97)
hil tore

-
Danielm
- 2.0 bar

- Innlegg: 724
- Registrert: 08 aug 2009, 00:37
- Navn: Daniel
- Bil: 9000 CS 92 B202I
- Sted: Bodø
Legg inn
av Danielm » 02 mai 2012, 21:25
Sveisa rust. repp av elvindusheis. ble iorden. fornøyd med det

Chevrolet Suburban 1990 6.2 V8 4x4
Chevrolet Malibu Wagon 1979 V8 6.1 383 stroker
-
Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Legg inn
av Ingvar N629 » 02 mai 2012, 23:18
123napp skrev:er det vanlig at drivakslinger blir limt
Vanlig på 9000, sitter fælt!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
-
Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Legg inn
av Paradigm N558 » 03 mai 2012, 21:47
Daniel N683 skrev:Lagt om til sommersko

TTIUWP
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero