Det er denne: http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-5-9 ... 22694.htmlIngvar N629 skrev:Bilen bør feilsøkes skikkelig og så bør tiltak iverksettes ut ifra det. Å bytte deler for å prøve er dyrt.tom-eil skrev: Men jeg lurer på den bensinpumpen...
Er den bare å returnere?
Har lyst til å kjøpe en ny LMM og prøve.
Nå vet jeg ikke hva slags bensinpumpe du har kjøpt, men en std Walbro eller kopi for den del lever ikke all verdens lenge med E85 på tanken. Jeg raste Walbroer på løpende bånd før jeg kjøpte en pumpe som er laget for E85, Deatschwerks DW300. Men man hører jo også om folk som ikke har problemer med originalpumpene på E85, men i lengen...
Hvilken nettside kjøpte du Deatschwerks pumpa? Regner med at jeg må operere ut den gamle pumpen og montere Deatschwerks pumpa inn i armaturet?
Men den tid, den sorg.
Jeg har en følelse av det ikke er pumpa som har gått, så jeg returnerer den, også ordner jeg time på verksted.
Vi skal til sverige snart, så jeg skal høre med Kjell Heintz i Åmål. Tror de har god peil.
Bilen har for øvrig fungert bra på bensin de siste dagene, så jeg tror du er inne på noe.
Tusen takk for hjelpen! Jeg skal gi beskjed hvis det skjer noe mer.