Kjørt ca 140km Idag,
Byttet olje 2 ganger
Først på 10km
Også på 100km
Prøvd litt pådrag,funker meget bra og det er på grunntrykk
Er som og kjøre en løpsbil, Gud og det vibrerer i hele bil

Moderator: Moderatorer
Jeg lovte bilder, men fikk ikke tatt noen selv rett etterpå. Derimot har han som gjorde jobben knipset litt:EdHunter N815 skrev:Fått 9-3en igjen fra full eksteriør- og interiør-shine, utført av en dyktig kar i Os rett utenfor Bergen. Bilder kommer i morgen, i alle fall så sant kameraet klarer å fokusere på en så blank overflate.![]()
Alle handlevognriper og steinsprut er så og si borte vekk, og interiøret ser bortimot nytt ut. Vel verdt 3 lapper den jobben der gitt.
Må si at det der var djevelsk imponerende. Bilen ser jo fabrikkny ut. Det stoffet han brukte på felgene må ha vært passe surt også. Skivene ser ikke ut på skrytebildene.EdHunter N815 skrev: Jeg lovte bilder, men fikk ikke tatt noen selv rett etterpå. Derimot har han som gjorde jobben knipset litt:
http://www.detailersclub.no/forum/topic ... jet-black/
Ja, jeg er meget godt fornøyd. Forsøkte å polere bilen selv da jeg overtok den, men måtte gi opp håndpolering grunnet elendig vedlikehold av forrige eier(e). Mye maskinvask og mangel på polering har nok vært sentrale stikkord.TiaZzz skrev:Må si at det der var djevelsk imponerende. Bilen ser jo fabrikkny ut. Det stoffet han brukte på felgene må ha vært passe surt også. Skivene ser ikke ut på skrytebildene.EdHunter N815 skrev: Jeg lovte bilder, men fikk ikke tatt noen selv rett etterpå. Derimot har han som gjorde jobben knipset litt:
http://www.detailersclub.no/forum/topic ... jet-black/![]()
Var dette en kompis av deg eller en kar du fant på Detailers Club? Hva skulle han i så fall ha for jobben?
Snasent det der! Det som kunne bli tøft er å gi ramma i grillen samme behandling, men la "vingen" i midten være i krom. Mener å ha sett en bil i Sverige der det var gjort, så bra ut på svart bil!Vesto skrev:Skifta ny intercooler, montert vinge på bakluka og lakkert "brillene" på 9-5!
Godt fornøyd med det nye utseende! Hva mener folket?
Tenkte det ble for mye når jeg holdt på, men i ettertid så tror jeg at det blir bedre også! T.o.m. kona foreslo det samme! Får bryte meg på igjen når jeg får tid!Ingvar N629 skrev:Snasent det der! Det som kunne bli tøft er å gi ramma i grillen samme behandling, men la "vingen" i midten være i krom. Mener å ha sett en bil i Sverige der det var gjort, så bra ut på svart bil!Vesto skrev:Skifta ny intercooler, montert vinge på bakluka og lakkert "brillene" på 9-5!
Godt fornøyd med det nye utseende! Hva mener folket?
Ja, da er det ikke mye å lure på!Vesto skrev:T.o.m. kona foreslo det samme!