Her poster du alt elektrisk som ikke har med motorstyring å gjøre.
Moderator: Moderatorer
-
Stylishart
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 44
- Registrert: 13 mai 2012, 11:58
- Navn: Jørn
- Bil: 9-3 Turbo 2002
- Sted: Råde
Legg inn
av Stylishart » 14 jan 2013, 10:08
Lurer på om hvordan det ville ha vært og byttet ut den orginale sentrallåsen med denne?
http://www.autoroyal.no/shop/productDet ... &menunode=
Noen som har vært borti noe sånt eller veit om det er vanskelig? eventuelt hvor denne boksen skal sitte?
Mvh
Jørn
Saab 9-3 2.0Turbo 2002

-
99Turbo
- 1,5 bar

- Innlegg: 476
- Registrert: 05 nov 2006, 19:53
- Medlemsnummer: N1159
- Navn: Bjørnar Bakke
- Sted: Gjøvik
Legg inn
av 99Turbo » 15 jan 2013, 12:32
Hvorfor? Sjekk ihvertfall opp om startsperra sitter i tenningslåsen eller i en styringsboks. På ng900, 9000 og de tidligere 9-3 slår jo startsperra seg på etter en tid etter bilen ikke er startet etter den er låst opp, husker ikke om det er slik på de senere 9-3.
-
Stylishart
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 44
- Registrert: 13 mai 2012, 11:58
- Navn: Jørn
- Bil: 9-3 Turbo 2002
- Sted: Råde
Legg inn
av Stylishart » 15 jan 2013, 13:38
Har en 2002 9-3 hvor startsperra sitter i tenningslåsen, men må jeg da bruke orginalnøkkelen for og få startet? Får jo filt opp ny nøkkel

Saab 9-3 2.0Turbo 2002

-
99Turbo
- 1,5 bar

- Innlegg: 476
- Registrert: 05 nov 2006, 19:53
- Medlemsnummer: N1159
- Navn: Bjørnar Bakke
- Sted: Gjøvik
Legg inn
av 99Turbo » 16 jan 2013, 00:12
" Dersom bilen har startsperre, må den startes med den originale nøkkelen."
Står det nederst i teksten på nettsiden du linker til........ Ellers er det heller ikke slik at et nøkkelemne passer til alle biler. One size fits no one i de fleste tilfeller også i bilverden
