Har kjøpt en Saab 9-5 2006 mod, der det var installert DEFA batterilader, kupevarmer, og motorvarmer. Når jeg plugger i den grønne ledningen, lader batteriet og det er OK, men jeg får ingen varme i motor, og heller ingen varme i kupeen. Det er ikke strøm inn til pluggen som varmeren sitter i, selv om alt er koplet skikkelig.
Jeg leser i instruksjonsbøkene til DEFAen, at det skal være montert en slags liten skjerm inne i bilen, der jeg kan skru varmeren av/på og sette inn timer osv, men denne skjermen har jeg ikke. SKAL den skjermen være med til samtlige DEFA system, eller er det bare noen? SÅ når jeg ikke har den skjermen med knappene inne i bilen, kan jeg ikke skrue varmeren av/på?
Når jeg trykker meg inn i menyene på displayet der hvor forbruk, snittfart og alt slikt viser, kommer jeg til en egen meny som heter "HEATER", som jeg kanskje trodde var knyttet opp mot varmeren, men enten den står ON eller OFF, virker det ikke, noen som vet hva den funksjonen er til???
HÅper det finnes noen flinke folk her, som har peiling på hva problemet kan være? Sikringer osv er intakte, og alle ledninger står som sagt skikkelig i