Heisan. Jeg har en 2008 mod. Aero ttid stvn. I går skiftet jeg batteri på bilen. Etter å ha satt inn nytt batteri fikk jeg melding på display "transport fuse removed". Samtidig har sentralås, radio og alarm sluttet å fungere. En bekjent av meg som jobber mye med BMW antyder at det er innstillinger som må resetes. Er det noen som har erfaring med dette?
Henning Wangsnes
Transport Fuse removed.
Moderator: Moderatorer
-
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N2343
- Navn: Jens
- Bil: 900s 1997
- Sted: Vennesla
Re: Transport Fuse removed.
Har ikke erfaring med dette, men det betyr at bilen tror at transportsikringen er fjernet. Hvor den er på din bil vet jeg ikke. Den fjernes ved transport, eller når bilen skal stå over lengre tid, for at ikke små strømforbrukere ikke skal tappe batteriet.
Kansje du har dunket borti sikringen under batteribyttet? Finner du sikringen, og den er på plass og i orden, kan du jo prøve å fjerne den, og sette den på plass igjen.
Kan godt være noe må resettes, er ikke bare bare å ta bort spenningen fra dagens moderne elektronikk.
Kansje du har dunket borti sikringen under batteribyttet? Finner du sikringen, og den er på plass og i orden, kan du jo prøve å fjerne den, og sette den på plass igjen.
Kan godt være noe må resettes, er ikke bare bare å ta bort spenningen fra dagens moderne elektronikk.
- Daniel V
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N1694
- Navn: Daniel Valderhaug
- Bil: 03 9-5 2.0t
- Sted: Karmøy
- Kontakt:
Re: Transport Fuse removed.
Mvh Daniel V
03, SAAB 9-5 2.0t, Magic by SAAB!
11, VW Tiguan 2.0TDI 4Motion drittbil
03, SAAB 9-5 2.0t, Magic by SAAB!