Hei,
Jeg har en 2005 9-5, med orginalmontert (tror jeg) Nokia bluetooth handsfree. Denne funker fint mot iPhone til vanlig telefonsamtaler, men jeg tenkte jeg kunne undersøke mulighetene for å også sende musikk/podcast gjennom denne.
Er det noen som har erfaring med dette? F.eks. gjennom å få iPhone bluetooth til å sende mono. Jeg tror dette skal være mulig med Jailbreak av telefonen.
Mvh,
Knut
9-5: Musikk fra iPhone gjennom orginal Nokia bluetooth
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
- Navn: Dag
- Bil: 1990 Audi 100 TQ Sport Exk.
Re: 9-5: Musikk fra iPhone gjennom orginal Nokia bluetooth
Det er nok mulig på et eller annet vis, men kvaliteten blir rett og slett for dårlig da denne handsfreeløsningen ikke er beregnet til å overføre musikk.
Dag Bøsterud
Det er ikke sagt så vondt som det er ment
'90 Audi 100 Turbo Quattro Sport Exklusiv - sjefsbil
'05 Saab 9-5 2,0t Vector Sport - bruksbil
Det er ikke sagt så vondt som det er ment
'90 Audi 100 Turbo Quattro Sport Exklusiv - sjefsbil
'05 Saab 9-5 2,0t Vector Sport - bruksbil
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Kva med en slik? http://www.realcar.se/product.php?id_product=24757
Kostar nokre kroner, men gir akkurat den funksjonen du vil ha utan for mykje modifisering.
Kostar nokre kroner, men gir akkurat den funksjonen du vil ha utan for mykje modifisering.
-
- Grunnladetrykk
- Bil: 2005 9-5 2.0t Vector
- Sted: Grimstad
Jeg ønsker helst å slippe ledningen, men finnes jo muligheter for å kombinere en Aux-inngang med en bluetooth-mottaker har jeg sett.
"Kassettspillerhacken" er jo da også mulig med hjelp av en litt fingernem kamerat.
"Kassettspillerhacken" er jo da også mulig med hjelp av en litt fingernem kamerat.