Skulle bytte bremser foran i dag da WP-bremsene ikke er veldig glade i salt og vinter.
Heldigvis ventet jeg til det aller siste med å åpne slanger/rør, dvs. jeg skrudde ikke opp dette i det hele tatt.
Det viste seg nemlig å være annen gjenge i brakettene til WP-caliperne enn i originalcaliperne, og jeg hadde selvfølgelig ikke bolter til originale...

Det var ikke alt som gikk helt som smurt, så jeg brukte vel nesten 2 timer på å plukke delen fra hverandre og montere originalcaliperne (de har vært til service/sjekk og jeg fikk med nye glidere som måtte monteres.)
For å se positivt på det så regner jeg med det kommer til å gå som smurt når jeg får boltene, bokstavelig talt da alt ble smurt med kobberpasta nå

Din Bil hadde (selvfølgelig) ikke boltene jeg trengte inne, og måtte få de fra Sverige, så det får jeg først på fredag...
Monterte Meyle lenkearmer med det samme jeg "var i området". Sett bort ifra at ulyd på grunn av at den ene av de gamle var gåen, merka jeg ikke stort til dette, men har bare kjørt en forsiktig tur i barnehagen etterpå....