Fordelinga av manuell/automat er vel eit avgifts-spørsmål då bilar med automat slepp ut meir co2, ergo høgre avgift. So at 2006 og nyare har en høgare andel manuell er ikkje utenkelig då avgiftssystemet var lagt om 01.2008 til co2-beregning. Etter dette vart modellar med automat 50k-70k dyrare enn bilar med manuellt gir.
Ellers er mi meining at om en vel en M04 og nyare er det ikkje nokon større oppgraderingar som er "viktige", om en ser vekk ifrå BioPower-funksjon ifrå fabrikk. Det med facelift eksteriørt og interiørt er jo ei smakssak, men vil en ha en nyast mulig bil seier jo valget seg sjølv. Sjøl likar eg best M04-05 Aero, evt 05 Vector sport som har Aero-plast. M06-> vert grei nok eksteriørt om en set på Hirsch eller Griffin-grill, evt lakkar krom-listene i fronten etter mi meining. Interiørt ser det jo betre ut med grøn belysning, men personlig synes eg det gamle dashbordet/instrumenteringa ser betre ut ellers. Ellers er det utrulig at monge valge den "grafitt"-instrumentplata som var standard på Vector. Tek seg mykje betre ut med plata som var i Aero (mørk alueffekt) eller ettermarkedsplata i svart pianolakk. Fordelen med det dashbordet er jo at strukturen ikkje er "blank", med tanke på refleksar. Men alt dette er jo ei smakssak spør du meg.
Ellers virkar det ut som skinnseta har en dårligare kvalitet på nyare bilar, spesiellt dei med innlegg som på fks. jubileumsmodellane (M07). Har jo vore trådar om dette på forumet der inlegga spekk opp sidan det ikkje er ekte skinn. Problemet kan jo enkelt unngåast med å velge einsfarga skinn
Det viktigaste er vel å bestemme seg for kva en vil ha og kva en kan tenke seg å gi, slik at en står med penga klar når rett bil kjem for salg!