Montering av ny MP3 spiller i Saab 9-5

Her poster du alt elektrisk som ikke har med motorstyring å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
Danny

Montering av ny MP3 spiller i Saab 9-5

Legg inn av Danny » 13 des 2013, 17:41

Hei.
Jeg har akkurat kjøpt meg en JVC KW-XR610 2din spiller, men jeg vet ikke helt åssen jeg skal få koblet den opp i bilen min, siden det er forskjellige plugger og power kontakt. Så jeg håper at det er noen her som vet noe om den spilleren og åssen jeg skal eventuelt koble den opp. All hjelp er tatt i mot med stor takk!

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Montering av ny MP3 spiller i Saab 9-5

Legg inn av Hjelle, N6 » 13 des 2013, 17:49

Etter litt googling ser det ikkje ut som denne spelaren har ISO-kontakt? I tilfelle du har lause ledningar i enden etter du har plugga kontakta i spelaren kjøper du lause ISO-kontakter på nærmaste bilstereobutikk evt Biltema eller lignande.

bjartey
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Bil: Saab 9-5
Sted: Haugesund

Legg inn av bjartey » 14 des 2013, 15:41

Jeg har også montert ny 2 din spiller, lyden er meget mye bedre en nå, men sliter med at subben jeg har i bagasjerommet ikke spiller særlig bra, lyden er mer' bom bom' noe som ikke høres spessielt bra ut, me den gamle orginale spilleren (as1) fikk jeg den skikkelige buldringen, og trykket var mangt høyere. Har skrud på det meste av instillinger på spilleren og forsterker, men ingenting er blitt bedre :?

kan noen hjelpe? :?:

spilleren er en Alpine W235bt 2 din.

Danny

Legg inn av Danny » 14 des 2013, 23:13

Jeg kjøpte en kabel som skal passe, men har enda ikke fått montert den, så kan heller gi svar om jeg får samme problemet. Men det er bare om den kabelen jeg kjøpte passer i det hele tatt :p Så takker for alt av hjelp så langt, har hjulpet meg veldig mye :)

Svar