nå fann jeg ut hvorfor bilen min fjusket, det var fordi at i syl. 4 så åpner ikke dysa. noen som har ett tips om hva jeg må gjøre.
obs obs. bilen har ikke gått på ca 7 mnd er det noe som kan ha hengt seg opp.
fann ut hvorfor bilen min fjusket
Moderator: Moderatorer
- Trond N47
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Hvilken bil kjører du da Roar? Regner med at det er en og900 i, men lurt å skrive det. Se først om det kommer fram strøm (f.eks med ei pære tilkoplet). Plukk av dysene og se om det er mekanisk feil (avleiringer e.l.). Legger du dysene i diesel ei stund så løses det meste opp. Ellers får du vel tak i brukte dyser på en hugger.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
det er en og900 t16, men feilen er ikke rettet enda.
alle dysene sprøyter og gnist er det men vil ikke tenne på syl.1
bilen står på skolen der jeg går fikk ikke fullført feilsøkinga enda i dag før vi skulle ha teori
men er mottakelig for alle tips, holdt på å kontr. tennings rekkefølga i dag men rakk ikke å fullføre.
er det slik at syl.1 framme på fordelerlokket er nederst til venstre.
takker for alle tips, begynner å ble ganske desperat etter å få kjørt ordnlig bil nå ikke pappas bmw 318
.
han skal heldigvis selge bmwen når jeg får start på 900en å bruke den fram til mai da han skal kjøpe 9-3 tid
alle dysene sprøyter og gnist er det men vil ikke tenne på syl.1
bilen står på skolen der jeg går fikk ikke fullført feilsøkinga enda i dag før vi skulle ha teori

men er mottakelig for alle tips, holdt på å kontr. tennings rekkefølga i dag men rakk ikke å fullføre.
er det slik at syl.1 framme på fordelerlokket er nederst til venstre.
takker for alle tips, begynner å ble ganske desperat etter å få kjørt ordnlig bil nå ikke pappas bmw 318

han skal heldigvis selge bmwen når jeg får start på 900en å bruke den fram til mai da han skal kjøpe 9-3 tid