Legg inn
av Johnny » 04 feb 2005, 13:19
Bare et lite råd og to....
Har du prøvd Forbrukerrådet? Det går an å klage i flere europeiske land via det norske forbrukerrådet. Jeg har handlet av Johanssons Motorsport selv, og overfor meg virket han grei nok. Det skal legges til at jeg var nede i Allingsås eller hvor det var, og hentet personlig. Det tok ikke lang tid før jeg fant ut at jeg likevel ikke kunne bruke det jeg hadde kjøpt siden det var fremstilt av glassfiber. Jeg mener: En liten dunk også KNUS! Man kan gjerne undres over hvorfor jeg kjøpte i det hele tatt, og det kan forklares med at det ikke ble opplyst på forhånd at all styling de gjør lages i glassfiber. Så når jeg stod der tenkte jeg ikke videre på det, og at jeg fikk litt avslag var vel også en medvirkende faktor.
Jeg skjønner det kan være fristende å gi ham juling, men om det er den beste løsningen tviler jeg på. Dessuten så er dette en voksen og forholdsvis kraftig kar Alex. Vil tro at du kommer lenger med å bruke forbrukerrådet. Det er i forbindelse med at han har eller jobber i et firma, at han produserer disse stylinggreiene. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det var produksjon av båter han sa var hoved gesjeften og at denne styling-sett produksjonen var en bi-gesjeft firmaet hadde. De lager styling til flere bilmerker, og har en ganske stor omsetning på dette alene, i følge han da. Av den grunn så er det nok viktig for ham å fremstå som seriøs når alt kommer til alt. Hold oss underrettet videre i saken da!
Mvh
Johnny
Den som tror at han er ferdig og utlært er ikke utlært, men ferdig!
Saab 99L 1975, Saab 900GL 1979, Saab 900GLi 1984, Saab 9000CS 1992, Volvo V70D5 2002