

Bilen jeg har funnet er en 2.0t med relativt lav km stand og fint chassi.
Dette er en 2004 modell, utifra anbefalinger ser jeg den skal ha veivhus "oppgradering" 4b, men jeg skjønner ikke hvorfor 2004 ikke skal ha versjon 6.
Jeg Tenker å levere bilen inn til et verksted å be om:
Oppgradertveivhusventilasjon 4b/6?
Rengjøring av bunnpanne og sil
Fjerning av katalysator, anbefalinger til eksos anlegg? Liker ikke tanken på den varme katalysatoren så nærme bunnpannen.
Bytte olje termosat (leste en interesant tråd om den tidligere på forumet)
Nytt olje filter (KN) og olje
Dette er en bil jeg er svært interessert i å beholde en stund. Det er desverre dårlig med historikk på motoren på bilen så jeg er derfor redd for at denne ikke varer altfor lenge, men det hadde nesten vært kjekt med en unnskyldning for å sette i en ny motor. Hva ville dere gjort med en fabrikk ny motor for å forlenge levetid og takle noe mer krefter? Jeg så for meg å bytte stempler, noen anbefalinger?