Dine muligheter for å få den koblet til denne spilleren og få den til å fungere som senterhøyttaler er ganske nøyaktig 0. Spilleren produserer ikke signalet enkelt og greit, den har ikke 5.1 surroundprosessor innebygget.
For å få koblet den til korrekt må du enten bytte spiller (jeg vet faktisk ikke om spiller med 5.1 finnes i det hele tatt) eller kjøpe en ekstern surroundprosessor (bare som et eksempel:
http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/ ... /DEQ-P8000).
Du vil nok kunne koble den til på et vis uten, for eksempel via en ekstern forsterker, men den vil ikke fungere som en senterhøyttaler i den forstand. Lyden du vil få ut er god gammeldags mono, eventuelt enten bare høyre eller bare venstre kanal. Dette vil mer eller mindre ødelegge stereolyden i hele bilen.
Jeg må si meg enig med Tor gitt, dette har ingenting for seg. For det første har du de plasseringsmessige utfordringene som Tor er inne på, som i seg selv gjør den mer eller mindre ubrukelig. Surround i bil er veldig lite vanlig, og mye av årsaken er nok at det er ekstremt vanskelig å få et korrekt lydbilde når plasseringsmulighetene for høyttalere er så begrenset som de er.
For det andre må du investere i ny spiller for å få riktig signal til den, eventuelt koble den til via noe eksternt.
Nå mener jeg ikke å være frekk, men det var nok en grunn til at denne var billig....