NYE TREFF?
Moderator: Moderatorer
- Kenneth Nilsen
- Grunnladetrykk
- Sted: Stavanger/Oslo
NYE TREFF?
Hei, syntes det er litt lite aktivitet her i norge. Hva med noen flere mini-treff med innlagt Cruising? Kanskje et treff på en campingplass med overnatting og utstilling på søndagen? (Da kan vi ta noen kalle pills i sammen og bli litt bedre kjent..) Mulighetene er mange! Noen må ta initiativet og gjøre noe.. (kanskje noen ildsjeler i styret )
Håper ihvertfall det skjer noe snart
Mvh. Kenneth Nilsen.
Håper ihvertfall det skjer noe snart
Mvh. Kenneth Nilsen.
- Rune N01
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: 01
- Navn: Rune Hensel
- Bil: Saab 900 SE Turbo Cab M96
- Sted: Vinterbro
Jeg ser at du har oppgitt Stavanger/Oslo som bosted.
Her i Oslo så er det gjennomført 5 treff i løpet av dette året, og 1 på Sola. Det er klart at ute i distriktene så er vi avhengige av ildsjeler som setter igang - resten av styret sitter i Oslo og det er svært vanskelig for oss å arrangere treff i distriktene. Ta kontakt i forumet for distriktet og etterlys treff - på den måten er det lettere å komme i kontakt med hverandre og avtale.
Akkurat nå så er det ferie tid for de fleste så det vil sikkert ikke bli satt opp noe treff de første par uker.
Men som sagt - kom med konkrete forslag...
Her i Oslo så er det gjennomført 5 treff i løpet av dette året, og 1 på Sola. Det er klart at ute i distriktene så er vi avhengige av ildsjeler som setter igang - resten av styret sitter i Oslo og det er svært vanskelig for oss å arrangere treff i distriktene. Ta kontakt i forumet for distriktet og etterlys treff - på den måten er det lettere å komme i kontakt med hverandre og avtale.
Akkurat nå så er det ferie tid for de fleste så det vil sikkert ikke bli satt opp noe treff de første par uker.
Men som sagt - kom med konkrete forslag...
MVH Rune
Saab 9-5 SE Estate MY01
Saab 900 SE Turbo Cab MY96
- Kenneth Nilsen
- Grunnladetrykk
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Kenneth Nilsen
- Grunnladetrykk
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Hadde vært gøy å tatt en natt i telt på en eller annen campingplass en helg på sensommeren ... vi har jo trenginga alt vi som var i Trollhättan mener jeg
Hva med Sveastranda ved Gjøvik f.eks?? Eller det er jo masse fine plasser rundtomkring ... samma hvor det er, det viktigste er jo å møtes og få ljugd litt
Hva med Sveastranda ved Gjøvik f.eks?? Eller det er jo masse fine plasser rundtomkring ... samma hvor det er, det viktigste er jo å møtes og få ljugd litt
Veit at GSV har brukt Solplassen Camping i Stavern til treff, det er en grådig trivelig camping i flotte omgivelser..
Men det er ikke verre enn at vi tar en tur på eget initiativ da. Jeg og Børre begynner å bli gode på det med camping nå.
Men det er ikke verre enn at vi tar en tur på eget initiativ da. Jeg og Børre begynner å bli gode på det med camping nå.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Sted: oslo
- Kontakt:
Jeg kan jo prøve å få fri fra frua til å bli med jeg og. Hu er litt smålei all bil mekkinga mi nå, har blitt litt mye i det siste...
Menmen, nå som bilen er oppe og går igjen må jeg jo prøve iallefall. Det værste som kan skje er jo å måtte leve i sølibat en uke eller to...
Børre: hadde du svinghjul til 9000? Kløssjen slipper nå....
(Det blei visst litt for høy gearing for den...
Menmen, nå som bilen er oppe og går igjen må jeg jo prøve iallefall. Det værste som kan skje er jo å måtte leve i sølibat en uke eller to...
Børre: hadde du svinghjul til 9000? Kløssjen slipper nå....
(Det blei visst litt for høy gearing for den...
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped
02 Toyota Yaris type moped
- Kenneth Nilsen
- Grunnladetrykk
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Come on and wi'll (sånn d skrives??:)) show you!!Morten N106 skrev:Er det noe fremdrift her da??
Skal vi bare banke en helg og så finne ut mer etterhvert?
Ellers skal vi ta turen over fjellet og plage vestlendingene når de får til det de snakker om?
Hyggelig med besøk til grisgrendte strøk av urbane og besossede østlendinger! Må bare få tak i Aero-felgene først!
Vørterøl og svisker!!
- Kenneth Nilsen
- Grunnladetrykk