?r forumet rart eller ?r det min pc?
Moderator: Moderatorer
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Är forumet rart eller är det min pc?
Jag tycker forumet uppför sig lite rart.
Mina inlägg blir markerade som olästa medan andras är lästa....
Sen står det nått med "Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/saabturboclub.net/www/header.php:32)" vad nu det betyder....
Mvh Anders
Mina inlägg blir markerade som olästa medan andras är lästa....
Sen står det nått med "Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/saabturboclub.net/www/header.php:32)" vad nu det betyder....
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!

- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
- john n04
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 004
- Navn: John Arild Berentsen
- Bil: SAAB 9-3SS 1.9TiD 2005
- Sted: Flekkerøy utenfor kristiansand
- Kontakt:
Det der kommer opp hos meg og!!!!
Har en mistanke om at det er i Mozilla og Opera de der feilmeldingene kommer. I Explorer funker det greit. Kanskje en jobb for Webmaster å sjekke opp i koden?
Jeg får opp dette:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/header.php:32) in /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/includes/page_header.php on line 529
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/header.php:32) in /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/includes/page_header.php on line 531
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/header.php:32) in /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/includes/page_header.php on line 532

Har en mistanke om at det er i Mozilla og Opera de der feilmeldingene kommer. I Explorer funker det greit. Kanskje en jobb for Webmaster å sjekke opp i koden?
Jeg får opp dette:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/header.php:32) in /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/includes/page_header.php on line 529
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/header.php:32) in /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/includes/page_header.php on line 531
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/header.php:32) in /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/includes/page_header.php on line 532
lawicel CanUsb, og Tech2!
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Kontakt:
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
angående klokkeslettet så er det vel sannsynlig at skjæveland har satt sin bruker til å være +20 GTM eller noe i den duren for da blir jo klokkeslettene helt rare! men ellers har jeg ikke et godt svar!
Angående dette rare med sida så viser det ikke på min nettleser! (Opera 8.0 beta 2)
Angående dette rare med sida så viser det ikke på min nettleser! (Opera 8.0 beta 2)
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
- Saab900STCR
- MAX BOOST
Kör opera jag....
Är så smidigt med "Wand" på alla sidor man ska logga in på.
Har inte använt Iexplorer på 1 år tror jag....
Edit: Testade med Iexplorer och det är samma där....
Mvh Anders
Är så smidigt med "Wand" på alla sidor man ska logga in på.
Har inte använt Iexplorer på 1 år tror jag....
Edit: Testade med Iexplorer och det är samma där....
Mvh Anders
Anders N652

- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Dette skjer med meg også, jeg bruker som sagt Explorer.. Men alle innlegg kommer frem selv om du får denne meldingen.. Dette gjelder også PM...knut skrev:Og jeg får ofte denne etter å ha postet et innlegg:
Failed opening template file :: modules/Forums/language/lang_norwegian/email/topic_notify.tpl
DEBUG MODE
Line : 154
File : /home/sites/saabturboclubnorway.com/www/includes/emailer.php
Styrer med DAB og AUX
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Kontakt:
Eliah skrev:angående klokkeslettet så er det vel sannsynlig at skjæveland har satt sin bruker til å være +20 GTM eller noe i den duren for da blir jo klokkeslettene helt rare! men ellers har jeg ikke et godt svar!

-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Vårt WebHotell jobber med en flytting om dagen, så det kan være derfor.
Saabturboclubnorway.com er sagt opp, og da saabturboclub.net er en alias må det flyttes litt på saker og ting.
Som før sagt, prøv å slette cokies/informasjonskapsler og logg inn på nytt.
De har sørget for mye rart...
Den feilen som Knut snakker om her med Email varslingen av nye innlegg som ikke virker. Skal oppgradere, og hper det blir borte da, men det også blir litt til. Håper kanskje å få gjort noe av det i påska.
Kommer tilbake med mer info så fort jeg vet mer.
Saabturboclubnorway.com er sagt opp, og da saabturboclub.net er en alias må det flyttes litt på saker og ting.
Som før sagt, prøv å slette cokies/informasjonskapsler og logg inn på nytt.
De har sørget for mye rart...

Den feilen som Knut snakker om her med Email varslingen av nye innlegg som ikke virker. Skal oppgradere, og hper det blir borte da, men det også blir litt til. Håper kanskje å få gjort noe av det i påska.

Kommer tilbake med mer info så fort jeg vet mer.
Sist redigert av Børre N17 den 17 mar 2005, 12:19, redigert 1 gang totalt.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Saab900STCR
- MAX BOOST
Det fungerade inte med att radera "cokies".
Men bara så du vet det Børre, så är jag och säkert alla andra väldigt tacksamma för det jobb du lägger ner på detta!!
Mvh Anders
Men bara så du vet det Børre, så är jag och säkert alla andra väldigt tacksamma för det jobb du lägger ner på detta!!
Mvh Anders
Anders N652