?r forumet rart eller ?r det min pc?
Moderator: Moderatorer
- Tomas N61
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N61
- Navn: Tomas
- Bil: 9-5 2006
- Sted: Frogner(på landet da...)
Hei.
Kjører explorer hjemme og på jobb. Har kun problemer hjemme( ikke bare med kjerringa da......)
Kjører explorer hjemme og på jobb. Har kun problemer hjemme( ikke bare med kjerringa da......)

Jeg er ikke dum i hodet, jeg har bare litt uflaks når jeg tenker........................
http://www.garaget.org/?car=22620
9-5 2006
http://www.garaget.org/?car=22620
9-5 2006
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Jeg proevde aa laste opp ei Web-side i profilen min, men den blir aldri lagret. Har proevd paa to forskjellige maskiner, begge IE. Ikke saa kritisk for min del, men tenkte jeg skulle nevne det i samme slengen som alle andre letter litt paa hjertet.
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
Kan i samme slengen nevne at jeg håper at det er forumet som er "rart" og at det ikke er pc`n min , for den er ny
.
Nesten alltid når jeg skriver innlegg så kommer det en "debug" beskjed, ingen aning om hva det er
+ at innleggene jeg selv skriver ikke kan leses av meg før en lang stund etter at jeg har skrevet dem
.
Mystifistisk . Jeg skal nok overleve , noen fler som har samme problem
? 

Nesten alltid når jeg skriver innlegg så kommer det en "debug" beskjed, ingen aning om hva det er

Mystifistisk . Jeg skal nok overleve , noen fler som har samme problem

STCN #383
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Den "Debug" när man skriver inlägg och Pm spelar ingen roll, det går fram ändå!
Men det jag blir frustrerad över är att så länge som det inte blir modifierat header så ser jag heller inte vilka trådar som fått nya inlägg....
Men nu är det ju helg och då går ju allt lite lättare...
Mvh Anders
Men det jag blir frustrerad över är att så länge som det inte blir modifierat header så ser jag heller inte vilka trådar som fått nya inlägg....
Men nu är det ju helg och då går ju allt lite lättare...

Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
Oki , bra . Jeg får heller ikke sett nye innleggSaab900STC(R) skrev:Den "Debug" när man skriver inlägg och Pm spelar ingen roll, det går fram ändå!
Men nu är det ju helg och då går ju allt lite lättare...![]()
![]()
Mvh Anders

STCN #383