Men så det som er verre .. jeg tittet litt på cruisekontrollslangen, og den var like morken som alt det andre. Og når jeg prøvde å dra litt i den for å løsne den rundt sikringsboksen løsnet plutselig hele driten inni der og ut kom hele slangehelvetet ... Til tross for iherdig ligging ved siden av bilen og fomling inni det lille hullet under dashboardet fant jeg ingen steder å sette på igjen slangen. Fant bare et annet T-ledd med en vakumslange som går inn ørlittegranne nærmere midten av bilen. (Noe sier meg at dette kanskje er cruisekontrollen??)
Uansett .. det som nå skjer er at jeg får en susing inni bilen når turbotrykket har over eller undertrykk og APC nåla står dønn i nøytral hele tiden så det er sikkert noe der som er falt av. Når jeg har pådrag og fart som tilsier at den skal være nøytral er det heller ingen susing. Så den avtar og påtar etter gasspådrag. Den eneste slangen jeg tror jeg har løsnet er den som går fra den dingsebomsen som sitter i skjermen helt foran til venstre og som går under sikringsboksen og inn i torpedoveggen. Jeg trodde denne dingsen var cruisekontrollen, men er det ikke det?
Det jeg funderer på er hva i helsike jeg har fått løsna, og om det kan ha noen innvirkning på at turbotrykket plutselig ble bra? Det ble ihvertfall jævlig morro å kjøre igjen, turte ikke å dra på noe så voldsomt, men det ble en helt annen bil

Mye fjas .. men hjelp meg