Hjelp .. bilen for spiser hovedlysreleer ...

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 11 aug 2003, 20:57

Anders95 skrev:ok da...Skal inrømme at det stod to svære Hella 1000 på min da jeg kjøpte den..Men ingen av di virka så jeg måtte eventulet legge opp ledninger og stresse på nytt...Gadd ikke!! 8) Men grøftalys er aldri feil!
Bytter som gir lys er aldri feil, men grøftelys, _det_ er harry det.
Ikkje har en bruk for det heller, eg har iløpet av mine 3 år med lappen aldri følt at eg treng grøftelys.
På bilar som har org. grøftelys er det OK, men på bilar som 900 og eldre 9000 er det ikkje passandes. Men klart, har du ein fangar som gjer at det kan sjå nogenlunde org. ut, kan det diskuterast.

Brukeravatar
frkristiansen
1,5 bar
1,5 bar
Medlemsnummer: N-116
Navn: Frode Kristiansen
Bil: SAAB 9-5 Aero Estate
Sted: 9360 bardufoss
Kontakt:

Legg inn av frkristiansen » 12 aug 2003, 06:35

Tja Harry eller ikke. Det vil jo altid kunne diskuterest, eg blir jo mobba rett så det er for de tre bøttene mine. Men for å sei det sånn, når eg komme over fjellet med fullt lys på kan eg se Trailerane dimme ned for meg bak horisonten, og natt blir te dag så lenge eg får ha fult lys på. Dessuten så er det god hjelp i å putte 100 watts pærer i lyktene. Eg har 3 stk Hella Crhomium med 100 watts pærer og jeg synest det gir bilen et lite særpreg, det tok litt tid å bli vant til det.
Frode K
N-116
SAAB 9-5 Aero Estate
Toyota Corolla 1,6
Audi A6 Stv

Svar