Trenger billig 90, 99 eller 900... Motor ingen betydning.. Stand: grei teknisk.. ikke noe rusthaug...
MVH
freshmaker
Trenger billig bil!!!!
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Trenger billig bil!!!!
Styrer med DAB og AUX
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Jeg har jo 900'en min da...Kjøpte den for fjorten, men må nok la den gå for oppunder 20 nå trur jeg...Det har vært rust langs dører og kanaler (overflate) men det er tatt hånd. Uansett så skal jeg skifte ut dørene, for de er ikke fine...(Noen her som har skifta noen saab-dører som gar noen tips??) Lite/ingenting rust i hjulbuer/under etc. etc. T-8 motor med 3" eksos...Takluke (bør skiftes,er ikke pen), el. vindusheiser, osv...Dette er en 4-dørs sedan ver og merke..Men er ikke sikker på om jeg vil selge!!Freshmaker skrev:Et absolutt maks på 20000,-
Freshmaker

Ps. Det er jo en 86 mod. men jeg har sånn halvveis bygd om til 87->..Det vet Hjelle alt om!!
Vørterøl og svisker!!
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Hmm... Må tenke på det.. synes sedanen er finest faktisk.. så det er et pluss... Er veldig interesert, det må jeg si, men må nok vente en måned eller 2 før jeg har 20000.. venter på lønn... Men hvor langt er den kjørt? Interiør fint? Skamkjørt eller greit kjørt? Alt funker som det skal? Dekk? Felger? Farge? Er jo så og si drømmebilen da... Hvis du bestemmer deg for å selge, gir du meg et ord da?? Hva går du eventuelt over til da?
MVH
Jørgen
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Anders N95
- 1.2 bar
Og jeg må nok vente en måned og to før jeg har bestemt meg om jeg skal selge eller ikke! Den er kjørt 195000 (hvertfall etter måleren). Var en mann i 50-årene som hadde hatt den før meg fra 1994. Han påstod at han aldri pleide å ha turbo-nåla over det gule...Freshmaker skrev:Hmm... Må tenke på det.. synes sedanen er finest faktisk.. så det er et pluss... Er veldig interesert, det må jeg si, men må nok vente en måned eller 2 før jeg har 20000.. venter på lønn... Men hvor langt er den kjørt? Interiør fint? Skamkjørt eller greit kjørt? Alt funker som det skal? Dekk? Felger? Farge? Er jo så og si drømmebilen da... Hvis du bestemmer deg for å selge, gir du meg et ord da?? Hva går du eventuelt over til da?
MVH
Jørgen

Vørterøl og svisker!!
- Anders N95
- 1.2 bar
Den er Eu-godkjent fram til våren 2004. Men det går nok hlet fint etter den standen den er i nå! Har vært både to Hella 1000-fjernlys og to grøftelys på den framme, men jeg tok av alt ettersom ingenting av det virket og jeg ikke har særlig bruk for det så..Men det er bare å sette opp igjen! Må bare legge opp ledningene på nytt tror jeg. Takluka hadde noen rustflekker som jeg har sparklet over. Dette ble da mindre fint, i og med at jeg ikke fikk helt rett lakk!Freshmaker skrev:Forresten, Eu-godkjenning? Hvor mye er ombygd til 87->? Bare støtfangere? Lykter? fremme og bak? ekstrautstyr? er takluken bare stygg eller er den rusten også? Fin lakk eller er den matt?

Vørterøl og svisker!!