Hehe, det hadde vore ein drøm...
Scania V8 i 900, hadde ikkje vore dumt. Satsar heller på forlengelse av bilen og 6x4. Sjølvsagt med muligheit for boggilyft.
Og hørselvern? Neida, Scania V8 er godlyd, høyrselvern er ikkje nødvendig. Kan kanskje verte vel monge db med motoren rett bak øra, men sopass må en då kunne ofre. Og her er donormotoren; http://www.scania.no/Our_trucks/NTR/eng ... /580hp.asp , lett tunbar er den også. Ingen grunn til å gi seg ved 580hk. Slenger vi på ei GRS920 girkasse (12+2 trinn range/splitt) får vi kasse som tåler litt meir enn orginal 900-kasse, får vi på retarder itillegg får også bremsene litt avlastning...
Og jada, eg vil gjerne prøvekøyre eit eksemplar. Å bygge farkosten vert det nok værre med...
Tony 418 (Landenberg) på STCS forumet har en Sierra med 9000 2,3 motor og BMW gearkasse, sjekk her http://saab.ath.cx/community/tony418/Si ... o/Sida.jpg. Ingen "hvem som helst" han. Hadde en Trionic konvertert 900 turbo i 94 eller 95 på ett klubbtreff på Rudskogen.