?$?$?@@{$@?@$?'s ford?mte bil!!!
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Høhø...Rune N35 skrev:Rundt 160 opp på 74! Eneste som ergrer meg er at Taugbøl har blitt Skoda-forhandler også, så det står Saab på ene sida og Skoda på andre sida på skiltplatene mine..
Var oppom Taugbøl i sommar, men der var ikkje noko.
Etter litt dektektivarbeid havna eg bakom storebror Scania der Taugbøl har fått eit nytt og fint anlegg.
Vurderar å bytte mine plater til noko meir lokalt, med reklame for den lokale SAAB-sjappa kanskje. Men dei reklamerar også for Skrusuki, og det har ikkje eg planar om. Kom på etter eg var i Trollhättan at eg skulle ha spurt om skiltplater på ANA, det hadde vore mest sjef.
Ellers er svart tape også ein grei kamuflør.
- Glenn N101
- 1,5 bar
- Sted: Narvik
Hjelle, N6 skrev:Høhø...Rune N35 skrev:Rundt 160 opp på 74! Eneste som ergrer meg er at Taugbøl har blitt Skoda-forhandler også, så det står Saab på ene sida og Skoda på andre sida på skiltplatene mine..
Var oppom Taugbøl i sommar, men der var ikkje noko.
Etter litt dektektivarbeid havna eg bakom storebror Scania der Taugbøl har fått eit nytt og fint anlegg.
Vurderar å bytte mine plater til noko meir lokalt, med reklame for den lokale SAAB-sjappa kanskje. Men dei reklamerar også for Skrusuki, og det har ikkje eg planar om. Kom på etter eg var i Trollhättan at eg skulle ha spurt om skiltplater på ANA, det hadde vore mest sjef.
Ellers er svart tape også ein grei kamuflør.
Hva med skiltplater med Saab Turbo Club of Norway,kanskje det hadde vært noe,har det vært foreslått før?
Da skulle jeg ha byttet skiltplater umiddelbart straks med det samme!!
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Lucas Innsprøytning!
Hei !!
Har en 900 s ++ (for mye å nevne) MEN den har Lucas, Har ikke hatt NOEN problemer med det elektriske da ,mens jeg har hatt bilen!!
Jeg har kjørt ca 100 000 km på den (har nå gått 235 000 km)
Men har "fordypet" meg Lucas-systemet så kanskje jeg kan hjelpe dere med noe etterhvert!!
Mvh
Sturla
Har en 900 s ++ (for mye å nevne) MEN den har Lucas, Har ikke hatt NOEN problemer med det elektriske da ,mens jeg har hatt bilen!!
Jeg har kjørt ca 100 000 km på den (har nå gått 235 000 km)
Men har "fordypet" meg Lucas-systemet så kanskje jeg kan hjelpe dere med noe etterhvert!!
Mvh
Sturla
Høres bra ut... Veit dy hvor tenningsmodulen får det turtallssignalet fra? Det skal gå fra tenningsmodulen til ECU`n, men hvor kommer det fra?
Har en sterk mistanke om at det er her problemet mitt ligger..
Har lest et sted at den gullfarfgede motstanden det står Lucas på skal være på 2-3 Ohm, men jeg måler 42-43 Ohm, selv når bilen går normalt..
Noen andre som kan måle sin??
Har lest et sted at den gullfarfgede motstanden det står Lucas på skal være på 2-3 Ohm, men jeg måler 42-43 Ohm, selv når bilen går normalt..

2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Min er 2.7 ohm.Rune N35 skrev:Høres bra ut... Veit dy hvor tenningsmodulen får det turtallssignalet fra? Det skal gå fra tenningsmodulen til ECU`n, men hvor kommer det fra?
Har lest et sted at den gullfarfgede motstanden det står Lucas på skal være på 2-3 Ohm, men jeg måler 42-43 Ohm, selv når bilen går normalt..![]()
Då måler eg i kontakta BTW.
Men eit anna spm som vi kan ta her.
Nokon som veit kvar slangen frå det spjeldet som lukkar friskluftinntaket skal hen? Bilen har AC, so eg har rekna ut at eg må sjå på ein bil som har AC. So om det er nokre som er friviljuge her....
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2