ringt:
IF 30000,-
Gjendige 25000.-
Bekjente i IF 17000,-
Bekjent i VESTA 14000,-
Så jeg sparte vel 16000,- fra den dyreste til den billigste.
Har ingen bonus og er 24 år.
Er lurt å kjenne noen som kjenner noen......

Moderator: Moderatorer
Det tipset er ikkje 5 øre verdt, ihvertfall ikkje i mitt tilfelle.Bent N208 skrev:Et lite tips ta ut en forsikring i foreldres navn, det blir billigere i dag.Men om noen år er man uten bonus og må starte hele prossesen på nytt.
Er det eit selskap som eg held meg unna er det Tennant...Børre N17 skrev:Jeg hadde begge mine i Gjen(Hin-)sidige, men når cabben (delk og 8kkm)ble like dyr som TiD (kasko ubegr.) var det nok!
Nå har jeg den i Tennant, og betaler kun 2900,- for den der. Minuset er at de bare tar inn de som har noen år på ræva...![]()
Freshmaker skrev:Viste denne linken til noen på jobben, de sa det var noe som skjedde med alle selskap.. Ikke bare Tennant.. Veldig lett for at det blir galt når ting skjer i utlandet..
Du meinar folka i forsikringsselskapet eller den fornærma?Freshmaker skrev:Kjenner til endel av de personene som er omtalt, og de har sterk mistanke før de handler...
So du er innanfor forikringsbransjen?Freshmaker skrev:Skal også være sagt at jeg jobber for takstmenn som takserer skkadede biler frilans...