Kjente problem GM900

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Kjente problem GM900

Legg inn av Hjelle, N6 » 30 aug 2003, 22:43

Sidan det er fare for at eg bevegar meg ut i ukjent territorium (les: være kritiske auge for potensiell kjøpar av GM900), lurer eg på kva som er ting vi må sjå etter på desse bilane.

Min fader har hatt ein M95 900S (2.0i) før, so eg er ikkje heilt ute å køyre, men det kunne vere greit med litt input frå nokon som kjenner bilane litt betre enn meg.

Veit at M94 skal en holde seg vekk frå, M95 var halvveis bra, medan M96-> var bra.

Problema slik eg har oppfatta det er
* at bilen rustar om den ikkje har fått bytta nokre lister (vert gjordt på service visstnok når SAAB fann det ut i hine harde år)
* det er problem med at enden på framfjørene knekk (er visstnok orginal fjører det gjeld, nyare org.fjører skal vere meir robuste)
* drivlinje (dårlig gearkasse/clutch, mulig Sensonic har mykje av den "æra"?)

Kan legge til at det er selfølgelig bil med turbo det er snakk om.
Om nokon veit om fine eksemplar til sals er vi også glade for å få hint...

Brukeravatar
john n04
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 699
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: 004
Navn: John Arild Berentsen
Bil: SAAB 9-3SS 1.9TiD 2005
Sted: Flekkerøy utenfor kristiansand
Kontakt:

Legg inn av john n04 » 31 aug 2003, 00:50

Her er de jeg kan komme på:
-Lakksprett på nedre del av dører (grunnet dårlig priming føre lakkering)
-Knekte framfjærer
-Dårlige fjærbensfester oppe <-96 Kan oppdateres på eldre modeller
-DI kassett defekt
-Lekkende simmer ringer rundt veivaksel på begge sider av motor
-Lekkende simmer ring rundt girspake aksel inn i gearkassen
-Skivene på bakbremsene ruster fort vist de ikke har blitt brukt(eldre personer)
-Dårlig håndbrekk
-Ekspansjonsventil i ACC defekt

Ellers må du jo sjekke morkne slanger, rust over bakfangeren på siden av bilen div div.
Et pent motorrom er som regel alltid en god pekepinne på hvordan bilen er behandlet. :wink:
lawicel CanUsb, og Tech2!

Svar