Sidan det er fare for at eg bevegar meg ut i ukjent territorium (les: være kritiske auge for potensiell kjøpar av GM900), lurer eg på kva som er ting vi må sjå etter på desse bilane.
Min fader har hatt ein M95 900S (2.0i) før, so eg er ikkje heilt ute å køyre, men det kunne vere greit med litt input frå nokon som kjenner bilane litt betre enn meg.
Veit at M94 skal en holde seg vekk frå, M95 var halvveis bra, medan M96-> var bra.
Problema slik eg har oppfatta det er
* at bilen rustar om den ikkje har fått bytta nokre lister (vert gjordt på service visstnok når SAAB fann det ut i hine harde år)
* det er problem med at enden på framfjørene knekk (er visstnok orginal fjører det gjeld, nyare org.fjører skal vere meir robuste)
* drivlinje (dårlig gearkasse/clutch, mulig Sensonic har mykje av den "æra"?)
Kan legge til at det er selfølgelig bil med turbo det er snakk om.
Om nokon veit om fine eksemplar til sals er vi også glade for å få hint...
Kjente problem GM900
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- john n04
- 2.0 bar
- Innlegg: 699
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 004
- Navn: John Arild Berentsen
- Bil: SAAB 9-3SS 1.9TiD 2005
- Sted: Flekkerøy utenfor kristiansand
- Kontakt:
Her er de jeg kan komme på:
-Lakksprett på nedre del av dører (grunnet dårlig priming føre lakkering)
-Knekte framfjærer
-Dårlige fjærbensfester oppe <-96 Kan oppdateres på eldre modeller
-DI kassett defekt
-Lekkende simmer ringer rundt veivaksel på begge sider av motor
-Lekkende simmer ring rundt girspake aksel inn i gearkassen
-Skivene på bakbremsene ruster fort vist de ikke har blitt brukt(eldre personer)
-Dårlig håndbrekk
-Ekspansjonsventil i ACC defekt
Ellers må du jo sjekke morkne slanger, rust over bakfangeren på siden av bilen div div.
Et pent motorrom er som regel alltid en god pekepinne på hvordan bilen er behandlet.
-Lakksprett på nedre del av dører (grunnet dårlig priming føre lakkering)
-Knekte framfjærer
-Dårlige fjærbensfester oppe <-96 Kan oppdateres på eldre modeller
-DI kassett defekt
-Lekkende simmer ringer rundt veivaksel på begge sider av motor
-Lekkende simmer ring rundt girspake aksel inn i gearkassen
-Skivene på bakbremsene ruster fort vist de ikke har blitt brukt(eldre personer)
-Dårlig håndbrekk
-Ekspansjonsventil i ACC defekt
Ellers må du jo sjekke morkne slanger, rust over bakfangeren på siden av bilen div div.
Et pent motorrom er som regel alltid en god pekepinne på hvordan bilen er behandlet.

lawicel CanUsb, og Tech2!