Norges dummeste rundkjoering
Resultatet blir ikke alltid slik en planlegger...
Norges dummeste rundkjoering!
Moderator: Moderatorer
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Innlegg: 533
- Registrert: 16 sep 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Norges dummeste rundkjoering!
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
det svir.. hvorfor kan ikke bare norge gi etter og "importere" noen inginører i fra usa.. de kan dette med veier og kryss:D
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
- Trond N47
- Overload!!!
- Innlegg: 1292
- Registrert: 04 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Enig i at vegvesenet ikke har peiling på veiutbygging. Det sitter imidlertid dyktige veiingeniører rundt i landet og river seg i håret over veiene de blir tvunget til å planlegge. Firmaet jeg jobbet i fikk ansvaret for planleggingen av den nye E18 forbi Holmestrand mm. Der skulle byrokratene bygge 2 felts veg oppe i åsen, de mente at 4 felts ikke var nødvendig fordi mye trafikk ville velge gamle E18!!!
Kollegaene mine begynte å planlegge 4 felts allikevel og jobbet med lobbyvirksomhet for å få politikerne til å fatte poenget. Dermed ble byråkratene overkjørt og vi fikk DEN veien. Skål for Rambøll
Kollegaene mine begynte å planlegge 4 felts allikevel og jobbet med lobbyvirksomhet for å få politikerne til å fatte poenget. Dermed ble byråkratene overkjørt og vi fikk DEN veien. Skål for Rambøll

Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
Det har jeg hørt om. Ble det ikke også sprengt ut slik at man kunne bygge 4-felts vei FØR man fikk godkjenning av dette, og da myndighetene omsider gikk med på å lage 4 felt, var byggingen allerede godt i gang?:)Trond N47 skrev:Enig i at vegvesenet ikke har peiling på veiutbygging. Det sitter imidlertid dyktige veiingeniører rundt i landet og river seg i håret over veiene de blir tvunget til å planlegge. Firmaet jeg jobbet i fikk ansvaret for planleggingen av den nye E18 forbi Holmestrand mm. Der skulle byrokratene bygge 2 felts veg oppe i åsen, de mente at 4 felts ikke var nødvendig fordi mye trafikk ville velge gamle E18!!!
Kollegaene mine begynte å planlegge 4 felts allikevel og jobbet med lobbyvirksomhet for å få politikerne til å fatte poenget. Dermed ble byråkratene overkjørt og vi fikk DEN veien. Skål for Rambøll
mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt 
9-5 2,3 t 1998

9-5 2,3 t 1998