Snakk om peil!!!!

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Innlegg: 2016
Registrert: 06 mar 2003, 01:00
Sted: oslo
Kontakt:

Snakk om peil!!!!

Legg inn av Kristian N70 » 27 sep 2005, 15:40

05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Innlegg: 2223
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Sted: Langhus

peil

Legg inn av Petter 900 T » 27 sep 2005, 15:56

Hadde nok ikke stått så stille nei...

Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

Brukeravatar
Morten-N146
MAX BOOST
Innlegg: 2227
Registrert: 01 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: N146
Navn: Morten
Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
Sted: Lillehammer

Legg inn av Morten-N146 » 27 sep 2005, 17:13

Med 46 i sko hadde jeg ihvertfall bøyd tærne mine skikkelig godt hvis jeg hadde stått stille. Detta hadd'n gjort før.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048

Brukeravatar
Runar N403
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 467
Registrert: 29 mar 2005, 01:00
Medlemsnummer: 403
Navn: Runar Tollan
Bil: 9000, 9-5
Sted: Nord-Østerdalen

Legg inn av Runar N403 » 27 sep 2005, 18:48

saker! tøff bil til og med 8)
Why drive a car, when you can pilote a SAAB ?
Saab 9-5 Estate 2,3t M02
Saab 9000t Airflow M88

Brukeravatar
Surbotaab N369
Overload!!!
Innlegg: 1612
Registrert: 01 des 2004, 01:00
Medlemsnummer: 369
Sted:

Legg inn av Surbotaab N369 » 27 sep 2005, 19:10

helt rått å se på....


er vel MG`s "total bilkontroll" crew det der vel?

noen gærne briter som kjører helt vilt med MG-produkter....

Dag_N353
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 458
Registrert: 24 aug 2004, 01:00
Medlemsnummer: N353
Navn: Dag Kjetil Hovland Hansen
Bil: 9-3
Sted: Årnes
Kontakt:

Legg inn av Dag_N353 » 27 sep 2005, 20:28

noe sier meg at han har prøvd ett par ganger før jah ! :shock:
Don't think!
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01

Brukeravatar
Kjetiln122
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 440
Registrert: 27 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N122
Navn: Kjetil Finstad
Bil: Saab CX, 99, 900, 900, 9-3
Sted: Ås

Legg inn av Kjetiln122 » 28 sep 2005, 06:06

Tror jeg har sett at dem har hatt noen show i Sverige, hvorfor ikke i Norge?
Saab 9-3 2008
Saab 900 set 1994
Saab 900 t16 1987
Saab 99GL Custom 1980 t16
Saab CX 1974

Brukeravatar
mknestang
1.2 bar
1.2 bar
Innlegg: 279
Registrert: 04 jan 2005, 01:00
Sted: Lillehammer

Legg inn av mknestang » 28 sep 2005, 07:24

Det der var ikke dårlig.. Ser ut til at han har gjort det før!!
Mvh Morten

-04 mod Saab 9-5 2.2 tid
-82 mod Saab 900 GL - Solgt
-87 mod Saab 900 Turbo 8v - Solgt

Brukeravatar
Pål N526
MAX BOOST
Innlegg: 3615
Registrert: 19 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 526

Legg inn av Pål N526 » 28 sep 2005, 09:55

vent til dere prøver selv.. det er ikke SÅ jævelig vanskelig... men det trengs noen timer bak rattet..
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]

Brukeravatar
doc N544
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 113
Registrert: 11 sep 2005, 22:36
Sted: Fränsta, Sverige

Legg inn av doc N544 » 28 sep 2005, 23:12

Datapaal N526 skrev:vent til dere prøver selv.. det er ikke SÅ jævelig vanskelig... men det trengs noen timer bak rattet..
Nej, det ser ju rätt lika ut med hur man tester drivknutar.......

Men det fick nog bli backväxeln om man skulle göra om prestationen med SAAB. Tror jag skulle träna med några pinnar först innan jag ställde upp mina kompisar. Annars kanske jag inte hade så många kvar efter ett tag......

Brukeravatar
Pål N526
MAX BOOST
Innlegg: 3615
Registrert: 19 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 526

Legg inn av Pål N526 » 10 okt 2005, 16:53

doc N544 skrev:
Datapaal N526 skrev:vent til dere prøver selv.. det er ikke SÅ jævelig vanskelig... men det trengs noen timer bak rattet..
Nej, det ser ju rätt lika ut med hur man tester drivknutar.......

Men det fick nog bli backväxeln om man skulle göra om prestationen med SAAB. Tror jag skulle träna med några pinnar först innan jag ställde upp mina kompisar. Annars kanske jag inte hade så många kvar efter ett tag......
oversett?
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]

Svar