Leser referat fra Nokas rettskaen i dag, og der står dette om Halimi sinn vitne forklaring:
"Halimi forklarte også at han kjøpte originale bilnøkler i det kriminelle miljøet i Oslo, og stjal bilene som nøklene tilhørte. Han hentet blant annet en Saab med omkring 300 hestekrefter ved Årnes på Romerike.
Denne bilen kjøpte senere Toska av Halimi for 20.000 kroner. "
Ikke reager fordi det er dette jeg henger meg opp i, de fleste har vel ellers fått med seg det meste om ranet..
Forbryter ramp...
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Forbryter ramp...
Styrer med DAB og AUX
-
- 2.0 bar
- Sted: Alta, Finnmark
-
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N353
- Navn: Dag Kjetil Hovland Hansen
- Bil: 9-3
- Sted: Årnes
- Kontakt:
Og jeg vet hvor den sto ! dem som hadde'n hadde så vidt kommet inn døra eller no sånt så forsvandt bilen. hehe 

Don't think!
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
???????Dag_N353 skrev:Og jeg vet hvor den sto ! dem som hadde'n hadde så vidt kommet inn døra eller no sånt så forsvandt bilen. hehe
Nå är jag inte lite skeptisk!!!
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!