Bilder av mine barn...
Saab 9-3 Aero cab, Saab 9-3 Viggen o Saab 9-3 SC er på gang, og for ikke å glemme Scania´´er!!!
(å det syns kanskje at jeg har hatt en Cosworth-periode i mitt liv...)
Aeron är såld, Volvon är nylacka o nu står det en V70 hemma oxå.
Selv kjøpte jeg noen på saabfestivalen, godt utstyrte lekebutikker har også noe, men lite saab. Bare funnet et par stykker der..
*EDIT* Btw er den 9-3 aero cab`en som Mrs Aero linket bildet til i den andre modellbiltråden en minichamps modell.. Noen av disse selges også hos speedparts ( http://www.speedparts.se/prod/pr_presen ... ilar.shtml )
og saabforhandlere.
Nei, har oxo sagt flere ganger at NU rekker det med modellbiler...
Det funker helt til man av ren nysgjerrighet går inn i en lekebutikk eller plasser som det finns modellbiler...
Jeg kommer ofte hjem med en liten bil... til min glede og andres fortvilelse.
Nu snart skal det investeres i ett eget vitrineskap til "mine barn".
Og jakten etter nye biler fortsetter!
Har for monge slike småbilar til at eg gidd ta bilde av alle bilane som har fått hard behandling i oppveksten...
Men på PC-skjermen står det no ein Siku-modell av ein T-Scania med dumpertralle.
Mektige greier. Er alltid på kik etter nye bilar, men klarer å begrense meg til SAAB-Scania Men skal en ha skikelige modellar er det Tekno som gjeld. Det er solide og holdbare greier.
Den fjernstyrte... Jeg er i akutt mangel av leketöy...
Ang flasker...ja, jeg har en del av det oxo.
Har ett vinstativ med plass til 49 flasker + ett gjeng med andre flasker som ikke får plass i stativet.