ottorasmussen N242 skrev:Jeg har to ting med den bilen nå, slark i balanseakselkjeden og kast i skivene foran. Men det med skivene er min egen feil. De likte ikke oppbremsingen i høy hastighet.

Moderator: Moderatorer
Ehh.... Man skal kunne bremse ned en 9-5 fra en h.... fart uten å få kast i skivene.... Om han så kjørte i 200 så skal alikevel bilen tåle det! Men det er klart at både tilstand på bil og kjørestil kan fremprovosere slike ting.Freshmaker N237 skrev:Kan kjøre med automat, men ikke tenkt at dette ble et problem før jeg sto der med jæ***** vibrasjoner i bilen hver gang jeg bremset.. Skiftet skiver og lært.. Men dette hadde nok ikke hjulpet i Otto sitt tilfelle med tanke på høy fart og rask nedbremsning...
Har uthevet det som kan være grunnen.. Ikke sikker, dette får Otto si noe om selv.. Men er nok litt av grunnen i mitt tilfelle..TT N12 skrev:Ehh.... Man skal kunne bremse ned en 9-5 fra en h.... fart uten å få kast i skivene.... Om han så kjørte i 200 så skal alikevel bilen tåle det! Men det er klart at både tilstand på bil og kjørestil kan fremprovosere slike ting.Freshmaker N237 skrev:Kan kjøre med automat, men ikke tenkt at dette ble et problem før jeg sto der med jæ***** vibrasjoner i bilen hver gang jeg bremset.. Skiftet skiver og lært.. Men dette hadde nok ikke hjulpet i Otto sitt tilfelle med tanke på høy fart og rask nedbremsning...
Uansett så høres det ut som det var på tide at han så over bremsene.