Så...: På formiddagen den 11.jan. kom det en e-mail fra Bent: "Kom og hent delene!"

Moderator: Moderatorer
Med høstens "klagetråd" i minne langt baki harddisken så synets jeg de fortjener ros!Freshmaker N237 skrev:Når dette er sagt, ikke la dette spore av i en tråd der man bare slenger dritt om speedparts, det har vi prøvd før og det er ikke bra. Det er ikke derfor denne tråden er her..
Klart det, leverer man varene og yter god service, er det ingenting som er mer takknemlig for en bedrift enn å gi velfortjent ros. Ditto hvis det er noe som ikke fungerer, da er det like naturlig å påpeke dette.PerI skrev:Med høstens "klagetråd" i minne langt baki harddisken så synets jeg de fortjener ros!Freshmaker N237 skrev:Når dette er sagt, ikke la dette spore av i en tråd der man bare slenger dritt om speedparts, det har vi prøvd før og det er ikke bra. Det er ikke derfor denne tråden er her..Dette var andre gang jeg handler fra SPEEDPARTS, og første gang jeg har vært innom butikken. Kjempefornøyd med servicen begge ganger!!