Treff
Moderator: Moderatorer
Treff
Hei ,
Muligens er det ikke rette plassen , men er det mulig å arangere et felles treff en eller annen plass på Sørlandet.
Det er kjent at medlemene fra Østlandet treffes oftere og disse er mer enn vi på Vestlandet.
Praktisk sett det er ikke bare bare for oss som er fra Rogaland/ Hordaland reise til Gjøvik.
Hva synes dere ???
Krasimir
Muligens er det ikke rette plassen , men er det mulig å arangere et felles treff en eller annen plass på Sørlandet.
Det er kjent at medlemene fra Østlandet treffes oftere og disse er mer enn vi på Vestlandet.
Praktisk sett det er ikke bare bare for oss som er fra Rogaland/ Hordaland reise til Gjøvik.
Hva synes dere ???
Krasimir
Sol
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Hadde vel ikke vært umulig det å få til noe midt i mellom
Et vår/sommertreff på Geilo eller noe. Det er jo midt i mellom for alle
Østlendinger/trøndere og vestlendinger. Er bare de høyest opp i Nord i vårt langstrakte land som kommer litt langt unna..
Geilo, eller kanskje Gol?, er vel ca 4timers kjøing for de fleste her vil jeg tro. I hvertfall fra Bergen/Kristiansand/Oslo/Trondheim.

Et vår/sommertreff på Geilo eller noe. Det er jo midt i mellom for alle

Geilo, eller kanskje Gol?, er vel ca 4timers kjøing for de fleste her vil jeg tro. I hvertfall fra Bergen/Kristiansand/Oslo/Trondheim.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Dette høres ikke så dumt ut.. Jeg stiller ihvertfall.. Ellers kan jo du krasimir snakke med deres distriktsansvarlig, han kan ta dette opp videre også, og eventuelt være med å arrangere..Mortimer-N18 skrev:Hadde vel ikke vært umulig det å få til noe midt i mellom![]()
Et vår/sommertreff på Geilo eller noe. Det er jo midt i mellom for alleØstlendinger/trøndere og vestlendinger. Er bare de høyest opp i Nord i vårt langstrakte land som kommer litt langt unna..
mvh
jørgen
Styrer med DAB og AUX
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N327
- Navn: Speedparts Norway
- Bil: Norges raskeste SAAB
- Sted: Kjeller Vest 1 - 3
- Kontakt:
Treff
Vi kommer ,,, hvis tiden rekker til
Ja til flere treff

Ja til flere treff

Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no
www.speedparts.no
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Freshmaker N237 skrev:Dette høres ikke så dumt ut.. Jeg stiller ihvertfall.. Ellers kan jo du krasimir snakke med deres distriktsansvarlig, han kan ta dette opp videre også, og eventuelt være med å arrangere..Mortimer-N18 skrev:Hadde vel ikke vært umulig det å få til noe midt i mellom![]()
Et vår/sommertreff på Geilo eller noe. Det er jo midt i mellom for alleØstlendinger/trøndere og vestlendinger. Er bare de høyest opp i Nord i vårt langstrakte land som kommer litt langt unna..
mvh
jørgen
Eller Bø i Telemark... ca 3 timer fra kr.sand, 2,5t fra oslo osv...
Har tilgang på BC-bane med STOOORT depot og caming, bade-elv, bane

Området ligger rimelig uskjenert og veldig "idyllisk" til i Hjertet av telemark;)
Kjærring og unger kan en seff sette av i Bø sommerland (ligger 10min unna...) så en får hele dagen til å se på biler ol

Er det interesse for dette så kan man sikkert kontakte meg på PM, mail ol... Leie av området skal vi få ordna

Link til området:
http://nmk.no/bo/
er desv ikke noen spes bilder av området
- Myrt N610
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N610
- Navn: Trym Berge Mathisen (Han første Trym)
- Bil: 9-3 og 9-5
- Sted: Sørumsand
- Kontakt:
Har tilgang på BC-bane med STOOORT depot og caming, bade-elv, bane![]()
(kan desv ikke kjøre med u-rigga biler...), masse campig hytter ol for de kresne...
Dette kunne vært interisangt.
Er det asfalt bane det er snak om her?
Macarena performance team-member #02
Saab 9-5ss 2,3t '04 | rullende prosjekt.. | Silver-Surfer
Saab 9-3sc 1,8t '07 | kone/familie racer |
Saab 9-5ss 2,3t '04 | rullende prosjekt.. | Silver-Surfer
Saab 9-3sc 1,8t '07 | kone/familie racer |
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Er jo bare å sette i gang å arrangere det vel?Surbotaab N369 skrev:Freshmaker N237 skrev:Dette høres ikke så dumt ut.. Jeg stiller ihvertfall.. Ellers kan jo du krasimir snakke med deres distriktsansvarlig, han kan ta dette opp videre også, og eventuelt være med å arrangere..Mortimer-N18 skrev:Hadde vel ikke vært umulig det å få til noe midt i mellom![]()
mvh
jørgen
Har tilgang på BC-bane med STOOORT depot og caming, bade-elv, bane![]()
(kan desv ikke kjøre med u-rigga biler...), masse campig hytter ol for de kresne...
Området ligger rimelig uskjenert og veldig "idyllisk" til i Hjertet av telemark;)
Kjærring og unger kan en seff sette av i Bø sommerland (ligger 10min unna...) så en får hele dagen til å se på biler ol![]()
Er det interesse for dette så kan man sikkert kontakte meg på PM, mail ol... Leie av området skal vi få ordna![]()
Link til området:
http://nmk.no/bo/
er desv ikke noen spes bilder av området
Styrer med DAB og AUX
Treff
For å få dette til er det mest hensiktsmessig at de ansvarlige for alle fire regioner diskuterer dette og kommer med forslag.
Jeg kan lege et forespørsel på region West.
Bruker man godt tid og planlegge godt er dette mulig å få meste parten av entusiastene.
For oss som har små barn i tillegg til lavtrykk turbo-er er viktig å planlege
Bruker man godt tid og planlegge godt er dette mulig å få meste parten av entusiastene.
Sol
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Er en delvis asfaltert Bilcross\Rallycross-bane ja... Kommer fram på banebeskrivelsen (linken i forige innlegget mitt...)Saab900STCR skrev:Vad jag vet så är det en delvis asfaterad rallycross/bilcross-bana.
Mvh Anders
Hvordan d stiller seg til å kjøre med regga biler vet jeg ikke, men jeg har da en bilcross-bil (seff SAAB...) som en kunne ha kjørt på tid med

Men hvis det er interesse for dette så er det bare å ta kontakt, så skal jeg ta å høre med styre\grunneier ol. så det bare er og gjøre en "siste" avtale med STCN.....
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Re: Treff
Jeg kan legge dette på Vest og og ta opp dette på vårt lokaltreff neste uke..krasimir skrev:For å få dette til er det mest hensiktsmessig at de ansvarlige for alle fire regioner diskuterer dette og kommer med forslag.
Styrer med DAB og AUX
- kenny n277
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: n 277
- Navn: Ken Roger Bjørgo
- Bil: SAAB 9-3 Turbo x sport combi
- Sted: Arendal
jeg har jo å en bilcrossbil som å sef er saab, kunne vert morro det,, er et fint område ja, meget varmt i godvær om sommeren.Surbotaab N369 skrev:Er en delvis asfaltert Bilcross\Rallycross-bane ja... Kommer fram på banebeskrivelsen (linken i forige innlegget mitt...)Saab900STCR skrev:Vad jag vet så är det en delvis asfaterad rallycross/bilcross-bana.
Mvh Anders
Hvordan d stiller seg til å kjøre med regga biler vet jeg ikke, men jeg har da en bilcross-bil (seff SAAB...) som en kunne ha kjørt på tid med(ihvertfall så lenge den går....)
Men hvis det er interesse for dette så er det bare å ta kontakt, så skal jeg ta å høre med styre\grunneier ol. så det bare er og gjøre en "siste" avtale med STCN.....
9-3 Turbo x SC 2008
9-3 turbo 1,8 SS 2003
99 GL (16v turbo) 1984 mod
900 turbo 2 dørs 1986 mod
900 2,1 i 3 dørs 1993 mod
Chevrolet captiva, 2006 mod
Volvo B9M (buss) 1990 mod
9-3 turbo 1,8 SS 2003
99 GL (16v turbo) 1984 mod
900 turbo 2 dørs 1986 mod
900 2,1 i 3 dørs 1993 mod
Chevrolet captiva, 2006 mod