Slutten
Moderator: Moderatorer
- matrox N522
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N522
- Navn: Eskil Bjerke
- Sted: Østre Toten
Det fanns jo noen intressante alterntive sysselsettinger i alle fall. Man kan jo sykle, det finnes jo faktisk sånne med motor mellom hjulene, BMW liker jeg godt.
Men inser att abstinensen må bli fæl for en del med MAX BOST. Man kanskje skulle utvikle ett Internett-tyggegummi av samme type som Nicorette ?
Men inser att abstinensen må bli fæl for en del med MAX BOST. Man kanskje skulle utvikle ett Internett-tyggegummi av samme type som Nicorette ?
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Jeg tror i allefall ikke at jeg noen gang får se deg på en tohjuling hvor du må sørge for fremdriften selvdoc N544 skrev:Det fanns jo noen intressante alterntive sysselsettinger i alle fall. Man kan jo sykle, det finnes jo faktisk sånne med motor mellom hjulene, BMW liker jeg godt.

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
Si ikke det, jeg har opptill flere sykler her hjemme.TT N12 skrev:Jeg tror i allefall ikke at jeg noen gang får se deg på en tohjuling hvor du må sørge for fremdriften selvdoc N544 skrev:Det fanns jo noen intressante alterntive sysselsettinger i alle fall. Man kan jo sykle, det finnes jo faktisk sånne med motor mellom hjulene, BMW liker jeg godt.
Og jeg har syklet Trondhjem - Paris tor !!! Det er jeg temmelig sikker på at du ikke har gjort ( ennu i alle fall ) Og det var med pedaler altså... Og det før du allerede var påtenkt !